جزئیات تیراندازی به منزل شهروند زابلی | ۲ شرور مسلح در قصرقند دستگیر شدند

بدون دیدگاه
 

سردار احمد طاهری گفت: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و اعلام تیراندازی در یکی از خیابان‌های شهر زابل بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان  گفت: با حضور مأموران در صحنه و طی تحقیقات میدانی مشخص شد دو برادر به دلیل اختلافات قبلی به سمت منزل یکی از شهروندان تیراندازی کرده و با استفاده از خودروی سواری پژو ۴۰۵ از محل متواری شده‌اند.

او گفت: با توجه به حساسیت موضوع ماموران اقدامات تخصصی خود را برای دستگیری این دو برادر آغاز کردند و در نهایت موفق شدند محل اختفای متهمین را شناسایی و آن‌ها را در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کنند که در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک قبضه اسلحه شکاری و یک قبضه کلت کمری غیرمجاز کشف شد و در ادامه متهمان برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

دستگیری دو شرور مسلح در قصرقند

سردار طاهری در تشریح خبر دیگری گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف دستگیری اشرار و افراد مخل امنیت عمومی در شهرستان قصرقند اجرا شد که پیرو آن دو نفر شروری که با شرارت‌های سریالی عامل ایجاد ناامنی در شهرستان بودند، با عملیات غافلگیرانه پلیس دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ماموران در بازرسی از مخفیگاه این اشرار یک قبضه سلاح کلاشینکف با ۲۷ تیر جنگی کشف کردند و در ادامه این مخلان امنیت به دستگاه قضائی معرفی شدند.

سردار طاهری گفت: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و کارکنان انتظامی هرگز اجازه نخواهند داد عده‌ای اوباش و قانون‌شکن با اقدامات مجرمانه خود امنیت عمومی را بر هم زنند و در صورت مشاهده کوچکترین اقدام علیه امنیت عمومی به صورت قاطع و قانونی با آن برخورد خواهند کرد./ باشگاه خبرنگاران

اخبارجامعه
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید