کفاشیان: اصلا نمی‌دانم چرا تاج به انتخابات آمد/هیچ وقت به فدراسیون فوتبال برنمی‌گردم

بدون دیدگاه
 

علی کفاشیان روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا درمورد نتیجه انتخابات رئیس فدراسیون فوتبال اظهار داشت: اول کار هستیم و  وقتی چیزی مشخص نیست نمی‌توانم پیش‌بینی خاصی انجام دهم. باید منتظر باشیم و ببینیم که چه کسانی تایید می‌شوند و می‌مانند و روند انتخابات تا حدی پیش برود و بعد نظر بدهیم.

رئیس اسبق فدراسیون فوتبال با اشاره به حضور مهدی تاج در این انتخابات بیان کرد: پیش‌بینی می‌کردم که او اصلا به این انتخابات نمی‌آید و کمی قبل‌تر به یقین گفته بودم او در انتخابات شرکت نمی‌کند اما حالا آمده است. اصلا نمی‌دانم چرا آمده اما حتما دلایلی برای این کار دارد.

وی در خصوص عدم حضور خود در سمت‌های فدراسیون بعدی گفت: قطعا به فدراسیون برنمی‌گردم و هیچ سمتی هم نخواهم گرفت. اگر دوستان سوالی داشته باشند در خدمتشان خواهم بود اما امکان ندارد که مقامی بگیرم.

کفاشیان درباره کنار گذاشتن اسکوچیچ از سرمربیگری تیم ملی عنوان کرد: هنوز قطعی نشده و فقط کمیته‌ فنی نظر داده است. حالا باید ببینیم که هیات رئیسه چه تصمیمی خواهد گرفت.

رئیس اسبق فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که اگر الان به جای میرشاد ماجدی بود برای سرمربی تیم ملی چه تصمیمی می‌گرفت؟ تاکید کرد: حالا که نیستم.

وی درمورد نتیجه تیم ملی در جام‌جهانی گفت: من هم مثل بقیه مردم فقط برای تیم ملی کشورمان دعا می کنم.

اخبارورزش
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید