ماجدی: با فوتبال زندگی کردم و به عنوان یک چهره فوتبالی در انتخابات حضور دارم

بدون دیدگاه
 

سید میرشاد ماجدی روز پنجشنبه در گفت و گو با گروه ورزشی ایرنا در این خصوص گفت: من به واقع تصمیمی برای شرکت در انتخابات نداشتم اما تماس های مکرر دوستان، همبازیان سابق، پیشکسوتان و برخی از اعضای مجمع به عنوان تنها نامزد فوتبالی که زمانی افتخار پوشیدن پیراهن تیم های ملی و باشگاهی را در رده های مختلف سنی داشته ام وارد این عرصه شوم و در یک رقابت شریف و جوانمردانه حضور پیدا کنم.

وی در خصوص برخی موضوعات مطرح شده در روزهای اخیر افزود: شناسنامه ورزشی و سوابق من کاملا مشخص و روشن است. نه وابسته به حزب و جریان سیاسی بوده ام نه عضوی از ستادهای انتخاباتی.

سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: من با فوتبال زندگی کردم و امروز هم در سنگر فدراسیون فوتبال سرباز نظام اسلامی و کشور عزیزم هستم و امروز هم به عنوان یک چهره فوتبالی در انتخابات حضور دارم و  خط قرمز من منافع ملی، عزت و سربلندی کشور، اقتدار نظام و پایبندی به آرمان های شهدای انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: از این جهت شایعاتی که در این مورد مطرح می شود صحیح نیست و در نهایت امیدوارم انتخابات هشتم شهریور ماه در فضایی منطقی و شفاف به دور از بی اخلاقی ها برگزار شود.

اخبارورزش
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید