قاضی زاده هاشمی: قرارداد ویلموتس جای دفاع ندارد/تعارف نداریم

بدون دیدگاه
 

به گزارش ایرنا، سیداحسان قاضی زاده هاشمی در گفت وگویی درباره قرارداد مارک ویلموتس، اظهار داشت: پس از آنکه ویلموتس با ایران قطع رابطه کرد، عنوان شد که این مربی در رتبه نهم رنکینگ مربیان جهان است. در صورتی که در سایت های رتبه بندی چنین نامی در این رتبه ندیدیم و وی حتی در رده ۵۰ جهان هم قرار نداشت.

وی افزود: خیلی صحبت ها درباره ویلموتس شنیدیم و این قرارداد به ترکمنچای قراردادهای ورزشی تاریخ ورزش ایران معروف شد و جای دفاعی نداشت. گفتند قراردادی بسته شده و تیم نتیجه نگرفته و مربی خواهان پولش و از ایران خارج شده است. ما  این روزها را می دیدیم و ۱۷ ماه راجع به رای نهایی کاس(دادگاه) صبر کردیم. این روز دیده می شد اما برای مصلحت ملی سکوت کردیم و الان جای تعارف نداریم.

نماینده مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: هیچ کسی نمی تواند از این قرارداد دفاع جانانه کند زیرا حواشی زیادی دارد. در این قرارداد دو وکلا بودند و باید حق وکاله آنها را فدراسیون پرداخت کند. اما ساختمان فدراسوین فوتبال و سه دنگ ساختمان پرسپولیس به نام شستا سند خورده است.

وی یادآور شد: عالی ترین مقام ورزش در دولت الان آمده این تعبیر را به کار می برد که این قرارداد فاجعه بوده است. اسناد و مدارک زیادی در فدراسیون فوتبال و وزارت جمع آوری شده است. گفته شده که سند فدراسیون توقیف موقت است و در صورتی که این سند مالکیتش به صورت کامل به نام شستا واگذار شده  و توقیفی وجود ندارد. با مردم صادقانه حرف بزنیم.

اخبارورزش
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید