«محبی» از استقلال دور شد

بدون دیدگاه
 

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال استقلال تهران در یک ماه گذشته ناکامی‌های زیادی در زمینه نقل و انتقالات فوتبال کشور تجربه کرده است. نخستین ناکامی این تیم عدم توانایی مدیران در جذب سعید صادقی بود تا مهندس لیگ راهی تیم فوتبال پرسپولیس شود. استقلال برای جبران این ناکامی چند لژیونر فوتبال ایران را هدف قرار داد اما تا کنون موفق به عقد قرارداد با این بازیکنان نشده است. یکی از این بازیکنان محمد محبی است که اکنون در تیم سانتاکلارا توپ می‌زند. 

محبی سال گذشته به عنوان بخشی از رضایتنامه شهریار مغانلو راهی تیم پرتغالی شد. مسوولان استقلال در چند هفته گذشته خبر توافق با وی را منتشر کرده بودند اما اکنون با تغییر مدیریت باشگاه سانتاکلارا این انتقال پیچیده‌تر شده است. مسوولان استقلال باید نخست منتظر لیست خروجی باشگاه پرتغالی باشند و در ادامه بتوانند مدیریت جدید را برای این انتقال راضی کنند؛ انتقالی که اکنون با مشکلات دیگر نیز مواجه شده است. 

تیم سپاهان اصفهان یکی دیگر از مدعیان جذب محبی به شمار می‌رود و حتی اعلام شده که پول رضایتنامه این بازیکن نیز آماده است. ترس استقلال از احتمال حضور محبی در سپاهان زمانی بیشتر خواهد شد که این بازیکن بهترین عملکرد خود را در زردپوشان دیار زاینده رود داشته است. 

البته استقلال تهران تا کنون در جذب بازیکنانی مانند کاوه رضایی و محمد نادری ناکام بوده است و هواداران همچنان منتظر یک بازیکن سرشناس در استقلال هستند. 

اخبارورزش
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید