جهانبخش: بستن بازوبند کاپیتانی در جام جهانی باور نکردنی است

بدون دیدگاه
 

به گزارش ایرنا، دیلی استار گزارشی از تیم ملی فوتبال ایران منتشر کرد. این نشریه مصاحبه‌ای هم با علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی ایران انجام داد.

جهانبخش در مصاحبه خود با نشریه دیلی استار اظهار داشت: زمانی که مراسم قرعه‌کشی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر را تماشا می‌کردم برای حضور در گروه B بسیار هیجان داشتم و این مهم اتفاق افتاد. رویارویی با تیم ملی فوتبال انگلیس می‌تواند چالش بزرگی برای تیم ملی باشد و نباید از آن غافل شویم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران گروه دوم را یک گروه سخت توصیف کرد و یادآور شد: تیم ملی انگلیس یکی از بهترین نسل‌های خود را در اختیار دارد. آنان بازیکنان بسیار بزرگی مانند هری کین دارند. فوتبال انگلیس می‌تواند سه تیم ملی داشته باشد و من از بازی ستارگانی مانند مارکوس راشفورد و جیدون سانچو لذت می‌برم.

در ادامه گزارش این روزنامه آمده است که تیم ایران از بازیکنان سرشناسی مانند مهدی طارمی، کریم انصاری‌فرد و علیرضا جهانبخش بهره می‌گیرد و برخی از این بازیکنان دومین یا سومین جام جهانی خود را تجربه می‌کنند. جهانبخش یکی از بازیکنان شناخته شده فوتبال ایران است که سابقه بستن بازوبند کاپیتانی تیم ملی را دارد. او هنوز خاطره بازی برابر تیم ملی آمریکا در جام جهانی ۱۹۹۸ را در ذهن دارد و مهدی مهدوی‌کیا یکی از الگوهای او به شمار می‌رود.

دیلی استار در تحلیل حضور ایران در ادوار مختلف جام جهانی فوتبال آورده است: این تیم در ۲ جام جهانی گذشته (۲۰۱۴ برزیل و ۲۰۱۸ روسیه) عملکرد خوبی داشت و حتی برابر تیم مراکش نیز به پیروزی رسید. ایرانی‌ها توانستند تیم ملی پرتغال را با ستارگانش متوقف کنند و دروازه‌بان این تیم نیز پنالتی رونالدو را مهار کرد. 

جهانخبش همچنین در این گفت و گو گفت: ایران در ۲ جام جهانی نشان داد تیم سخت‌کوشی است و تیم مورد تمجید مردم و کارشناسان قرار گرفت. تمام تلاش ما این است که نتایج خوبی را کسب کنیم. ایران یکی از بهترین نسل‌ها را در اختیار دارد و خط حمله آن نیز بسیار خوب است اگر اردوهای آمادگی به خوبی برگزار شود احتمال صعود از گروه وجود دارد.

اخبارورزش
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید