شکست نمایندگان مازندران در هفته نخست لیگ برتر فوتسال

بدون دیدگاه
 

به گزارش خبرنگار ایرنا، فصل جدید لیگ برتر فوتسال کشور از روز پنجشنبه با برگزاری دو مسابقه آغاز شد و امروز -جمعه- با انجام پنج مسابقه هفته نخست این رقابت‌ها پایان یافت که در دو مسابقه دو تیم مازندرانی حاضر در این لیگ به مصاف حریفان رفتند و تن به شکست دادند.

امسال مانند سال گذشته دو تیم از مازندران در لیگ برتر فوتسال حضور یافتند. زندی‌بتن کلاردشت که فصل قبل نیز در لیگ برتر حضور داشت و قند کاترین آمل که با خرید امتیاز تیم راگا شهر ری پا به لیگ برتر فوتسال گذاشت در هفته نخست رقابت‌ها به مصاف دو تیم قدرتمند لیگ برتر رفتند.

زندی‌بتن کلاردشت در نخستین دیدار فصل پذیرای نایب‌قهرمان فصل قبل لیگ برتر فوتسال یعنی مس سونگون شد که این دیدار خانگی را در نوشهر با شکست سنگین ۶ – ۲ به پایان رساند.
محمدرضا کرد و علی اسماعیلی در این مسابقه برای زندی‌بتن گلزنی کردند و برای مس سونگون نیز محمدرضا سنگ‌سفیدی(دو گل)، حمزه کدخدایی، محمد طاهری و مهدی جاوید گل‌ها را به ثمر رساندند.

مسئولان تیم فوتسال زندی‌بتن کلاردشت اعلام کرده‌اند که با توجه به کیفیت سالن ورزشی پهلوان حسن رنگرز نوشهر، بازی‌های خانگی‌شان را در نوشهر برگزار خواهند کرد.

زندی‌بتن فصل قبل لیگ برتر فوتسال را با ۲۷ امتیاز به پایان رسانده بود و در پایان فصل روی پله نهم جدول قرار گرفت.

دیگر نماینده مازندران یعنی قند کاترین آمل نیز در نخستین تجربه لیگ برتری با سرمربی‌گری حسین شمس مهمان کراپ الوند تیم سوم فصل قبل لیگ برتر فوتسال شد و ۳ – ۱ تن به شکست داد.

تک گل قند کاترین آمل را مهدی دهقان‌نژاد به ثمر رساند و گل‌های تیم میزبان را نیز علیرضا جوان، علی اکرمی و شهاب طالبی وارد دروازه قند کاترین کردند.

مدیران تیم فوتسال قند کاترین آمل حسین شمس سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال کشور و چهره برجسته فوتسال ایران و آسیا را به عنوان سرمربی انتخاب کردند.

 یکی دیگر از خریدهای این تیم آملی، جذب مسعود محمدی دروازه‌بان اول تیم ملی فوتسال ایران است. مسعود عباسی بازیکن جوان تیم ملی زیر ۲۳ سال نیز به تیم قند کاترین پیوسته است.

در پایان هفته نخست قند کاترین آمل در رتبه یازدهم ایستاد و زندی‌بتن کلاردشت نیز در رتبه دوازدهم قرار گرفت.

هفته دوم لیگ برتر فوتسال روز چهارشنبه ۲۹ تیر برگزار می‌شود که زندی‌بتن کلاردشت مهمان مقاومت البرز می‌شود و قند کاترین آمل از فردوس قم میزبانی می‌کند.

اخبارورزش
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید