واعظ‌آشتیانی: فدراسیون به جایی برای لابی‌گری تبدیل شده است/ کمیته انتخابات استقلال ندارد

بدون دیدگاه
 

امیررضا واعظ‌آشتیانی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا در خصوص صلاحیت انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال اظهار داشت: وقتی زمانی را برای انتخابات مقرر می‌کنند، باید تعطیلی‌ها را هم در نظر داشته باشند و جزو روزهای کار محاسبه نشود. طول زمان ۵۰ روزه به تنهایی ملاک نیست و باید به دلیل روزهای تعطیل، زمان ثبت‌نام را تمدید کنند. پنج نفر از اعضای مجمع حاضر هستند برای تائید من امضا بدهند و باید زمان را برای اصلاح مدارک کسانی که در زمان مقرر ثبت‌نام کرده‌اند، تمدید کنند و به نظرم اگر این کار را نکنند، شیطنت‌هایی در روند انتخابات در جریان است.

وی افزود: دبیر کمیته انتخابات ۲ روز تمدید را برای انتخابات در نظر گرفت و دبیر فدراسیون آن را رد کرد؛ این کارها نشان‌دهنده سیاسی‌بازی‌ و تبعیض است و در واقع استقلال کمیته را زیر سوال می‌برند.

مدیرعامل اسبق باشگاه فوتبال استقلال با اشاره به ائتلاف‌ها و تبانی‌ها عنوان کرد: من کارم را فقط با خدا بستم که به فدراسیون بیایم و خدمت کنم. مثل بقیه نامزدها برنامه‌ام را ارائه می‌کنم و برحسب سابقه و توانمندی‌ها افراد مجمع می‌توانند انتخاب کنند. شعارم انتخاباتی من تحول است و در برنامه‌هایم به دنبال اجرایی کردن درست آن نیز هستم.

وی ادامه داد: با قدرت در این انتخابات رقابت می‌کنم اما در مقابل حذف غیر منصفانه افراد به دلایل رفاقتی و سیاسی می‌ایستم زیرا باید انتخابات کاملا درست و قانونی انجام شود.

نامزد انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال در مورد وضعیت فعلی این فدراسیون خاطرنشان کرد: فدراسیون فوتبال تبدیل به مکانی برای باندبازی و قبیله‌گرایی شده و اگر درست نشود روز به روز اوضاع این ورزش بدتر شده و مثل حالا همراه با سوء مدیریت‌ها، شاهد مسابقات بی‌حاشیه و آرام نخواهیم بود. مهم‌ترین مسئله، انتخاباتی پرشور و سالم است نه رای آوردن با لابی و التماس.

اخبارورزش
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید