شرط عجیب شارلوا برای جذب ستاره جوان استقلال

بدون دیدگاه
 

به گزارش ایرنا، امیرحسین حسین‌زاده یکی از بازیکنان جوان و آینده‌دار فوتبال ایران است که با تیم سایپا به سطح اول فوتبال کشور معرفی و با استقلال تهران به تیم ملی رسید.

درخشش وی موجب شد تا نام این بازیکن در جمع ستاره‌های آینده‌دار جام جهانی فوتبال قرار گیرد. حسین‌زاده در لیگ بیست و یکم با به ثمر رساندن هفت گل نقش مهمی در موفقیت شاگردان فرهاد مجیدی در مسیر قهرمانی داشت.

قرارداد حسین‌زاده ۲ ساله و مشروط بود. در این قرارداد بند جدایی با پرداخت ۲۵۰ هزار دلار گنجانده شده و بازیکن جوان استقلالی‌ها با استفاده از این بند به دنبال حضور در فوتبال باشگاه‌های اروپا است. یکی از مشتریان این بازیکن تیم شارلوا بلژیک است که در گذشته نیز پذیرای شمار زیادی از ستارگان فوتبال ایران بود.

قرار بود که باشگاه بلژیکی مبلغ لازم برای انتقال حسین‌زاده به حساب باشگاه واریز کند. در حالی که باشگاه استقلال منتظر دریافت ۲۵۰ هزار دلار تیم بلژیکی بودند اکنون این باشگاه شرط مهمی را برای ستاره فوتبال ایران تعیین کرده است. این باشگاه اعلام کرده که حسین‌زاده باید خود مبلغ رضایتنامه را پرداخت کند، شرطی که هم برنامه حسین‌زاده و هم باشگاه استقلال را با مشکل مواجه کرده است.

تیم استقلال قرار بود مبلغ انتقال حسین‌زاده را در راه جذب محمد محبی هزینه کند اما اکنون با این شرایط باید به دنبال جذب بودجه لازم برای استخدام بازیکن ایرانی تیم سانتاکلارا باشد. حسین‌زاده نیز ممکن است با این شرایط رویای بازی در فوتبال اروپا را از دست رفته ببیند.

اخبارورزش
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید