شرایط دریافت همزمان حقوق مستمری صندوق بیمه کشاورزان و روستائیان و مستمری کمیته امداد امام خمینی فراهم است

بدون دیدگاه
 

شرایط دریافت همزمان حقوق مستمری صندوق بیمه کشاورزان و روستائیان و مستمری کمیته امداد امام خمینی فراهم است

حسین سلاسل (مدیر صندوق استان خوزستان) با جمال شیبه (مدیرکل کمیته امداد استان) پیرامون مشکلات بیمه‌شدگان تحت پوشش دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایلنا، مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان خوزستان با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان، پیرامون رفع مسائل و مشکلات بیمه‌شدگان صندوق گفتگو کردند. 

حسین سلاسل (مدیر صندوق استان خوزستان) با جمال شیبه (مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان خوزستان) پیرامون مسائل و مشکلات بیمه‌شدگان تحت پوشش این صندوق در محل اداره کل کمیته امداد استان دیدار و گفتگو کرد. 

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان خوزستان، در این دیدار ضمن تبریک دهه امامت و ولایت، با اشاره به اقدام تحولی جذب یک میلیون بیمه شده جدید در کشور با عنوان «قرارگاه کرامت» و سهمیه ۲۵ هزار نفری استان خوزستان، بیان داشت: این صندوق بر اساس اصل ۲۹ قانون اساسی و در راستای تحقق عدالت اجتماعی و برخورداری اقشار محروم از بیمه اجتماعی تشکیل شده و هدف آن حفظ عزت و کرامت جامعه زحمتکش کشاورزان، روستائیان و عشایر است. 

حسین سلاسل افزود: بسیاری از بیمه شدگان صندوق، تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند که در زمان سالمندی و یا در صورت بروز حادثه، از مستمری بازنشستگی و ازکارافتادگی برخوردار خواهند شد. 

سلاسل ادامه داد: شرایط سنی برای عضویت افراد، ۱۸ تا ۵۰ سال است و حداکثر حق بیمه ماهانه در سال جاری ۱۳۳ هزار تومان و مستمری پرداختی حدود ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است. 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان نیز در ادامه اینگونه بیان کرد: خوشبختانه در سال جاری، بخشنامه‌ای صادر شده است مبنی بر اینکه چنانچه حقوق دریافتی افراد نزد صندوق بیمه اجتماعی کشاوزان، روستائیان و عشایر، کمتر از مستمری کمیته امداد باشد، می‌توانند همزمان هر دو حقوق را دریافت نمایند. 

جمال شیبه افزود: خدمات صندوق، ارزشمند و حق بیمه نیز بسیار مناسب است که با اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به جامعه هدف، افراد بیشتری می‌توانند از این خدمات مهم بهره‌مند شوند. وی در ادامه اظهار کرد: در سال جاری، حداکثر پرداختی مستمری کمیته امداد به خانواده‌های ۵ نفره، حدود ۱ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است.

انتهای پیام/

اخباراقتصادجامعه
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید