برگزاری هم‌اندیشی کانون بازنشستگان قزوین با تاکید بر تعیین تکلیف حقوق مستمری‌بگیران

بدون دیدگاه
 

برگزاری هم‌اندیشی کانون بازنشستگان قزوین با تاکید بر تعیین تکلیف حقوق مستمری‌بگیران

دبیر خانه کارگر قزوین خواستار تسریع دولت در تعیین تکلیف حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی تا روز ۲۵ تیر ماه (روز تامین اجتماعی) شد.

به گزاش ایلنا، عیدعلی کریمی در جلسه هم‌اندیشی کانون بازنشستگان استان قزوین که به مناسبت بزرگداشت هفته تامین اجتماعی در بیمارستان رازی قزوین تشکیل شد، با انتقاد به عملکرد ضعیف دولت و بی‌تفاوتی مجلس نسبت به‌ عدم تعیین تکلیف حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: دولت افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را طبق مصوبه شورای عالی کار و هیئت مدیره تامین اجتماعی تا روز ۲۵ تیر روز تامین اجتماعی تصویب کند.

وی افزود: این عملکرد غیرقانونی دولت درحالیکه رئیس هیئت دولت که خود سال‌ها رئیس قوه قضائیه بوده، جای گلایه دارد. در اصل نماینده دولت در همان جلسه هیئت مدیره تامین اجتماعی به عنوان رئیس هیئت مدیره حضور دارند.

این فعال کارگری تصریح کرد: ما از هیات دولت و مجلس انتظار داریم افزایش حقوق بازنشستگان را طبق مصوبه شورای عالی کار و هیات مدیره تامین اجتماعی و هیات تطبیق مجلس اعلام کنند تا بازنشستگان از بلاتکلیفی رهایی یابند.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان قزوین با بیان اینکه بازنشستگان در مقابل این بی‌قانونی‌ها صبوری کرده‌اند که خودش جای قدردانی دارد، ادامه داد: مطالبات بازنشستگان قانونی و به حق است و تجمعات نباید به گونه‌ای باشد دیگران از طرح مطالبات بازنشستگان سوءاستفاده کنند. نباید یک موضوع صنفی و یک مطالبه قانونی را با یک موضوع سیاسی ارتباط دهند. باید مطالبات از راه درست و چارچوب قانون اساسی پیگیری شوند چراکه همه پایبند به نظام و اسلام هستیم و اجازه سوءاستفاده برخی عوامل سودجو را هم نمی‌دهیم.

انتهای پیام/

اخباراقتصادجامعه
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید