اعلام لیست خروجی استقلال؛ از شایعه تا واقعیت

بدون دیدگاه
 

به گزارش روز شنبه ایرنا، تمرینات تیم فوتبال استقلال بعد از یک روز تعطیلی از سر گرفته شد اما بنا به اخبار برخی رسانه‌ها هفت بازیکن در این تمرین امروز غایب بودند. غیبت این بازیکنان در حالی است که قرار بود امروز لیست اعزامی بازیکنان به اردوی آماده‌سازی ترکیه بنا به نظر ساپینتو اعلام شود.

در تمرین امروز تیم فوتبال استقلال  آرش داجلیری، سینا خادم پور، امین قاسمی نژاد، زکریا مرادی، فریدن رابط، متین کریم‌پور و رضا آذری حضور نداشتند تا اعزام آنان به اردوی ترکیه در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد.

رضا آذری یکی از بازیکنانی که عدم حضورش در استقلال حیرت‌آور است زیرا قرارداد این بازیکن چند روز پیش تمدید شد و وی سابقه حضور در تمام رده‌های سنی این تیم را در کارنامه دارد. آذری همچنین در این رده‌های سنی بازوبند کاپیتانی را نیز در اختیار داشته است.

چند روز پیش نیز سبحان خاقانی در تمرینات استقلال از ناحیه رباط صلیبی مصدوم شد و حداقل ۶ ماه از همراهی تیم محروم خواهد بود. محمدحسین مرادمند که در نیم فصل لیگ گذشته به خاطر مشکل سربازی از استقلال جدا شد، با تشخیص نظام وظیفه در اردوهای تیم استقلال حضور دارد.

استقلال به دنبال جذب محمد محبی، محمد نادری و کاوه رضایی است و برخی نیز باور دارند که این تیم برای تقویت خط هافبک یک بازیکن خارجی را در نظر دارد.

اخبارورزش
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید