دزدی در قالب گدایی؛ 8 منزل را تخلیه کرده بود

بدون دیدگاه
 

سرهنگ مهدی مهران فر، فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان از دستگیری سارق منزل و مغازه که در پوشش متکدی اقدام به شناسایی و سرقت اماکن خصوصی می‌کرد، خبر داد.

به گزارش عرشه آنلاین، وی  گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از منازل و مغازه‌های سطح شهر آشخانه موضوع با جدیت در دستور کار مأموران تجسس کلانتری ۱۱ این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مأموران به یک نفر متکدی در سطح شهر که با مراجعه به منازل و مغازه‌ها اقدام به گدایی می‌کرد مشکوک شده و سپس در حین سرقت منزل وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان خاطرنشان کرد: سارق با رفتن به درب منازل در پوشش متکدی اقدام به شناسایی اماکن کرده و سپس در یک فرصت مناسب اقدام به سرقت می‌نمود که با هوشیاری مأموران دستگیر شد و در بازجویی‌های تخصصی به ۸ مورد سرقت مشابه اعتراف کرد که پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ مهران گفت: یکی از راه‌های سارقان برای اماکن خصوصی شناسایی محل سرقت در پوشش متکدی بوده و از شهروندان می‌خواهیم تا ضمن هوشیاری و مراقبت، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک در این رابطه بلافاصله از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ پلیس را در جریان قرار دهند./ ایسنا

اخبارحوادث
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید