چله‌نشینی تیم فوتبال رایکا بابل در حاشیه‌ها

بدون دیدگاه
 

به گزارش خبرنگار ایرنا ، در حالی  سوت پایان لیگ فوتبال دسته اول کشور در فصل گذشته در ۱۷ خرداد ماه به پایان رسید که تیم فوتبال دسته اولی رایکا برای ماندن یا رفتن از شهرستان بابل وارد حاشیه شد و بعد از ۴۰ روز هنوز به ساحل آرامش نرسیده است و تلاش برای ماندگاری تیم در بابل هم از دغدغه هواداران و مسئولان بالاتر رفته و پای تیم فوتبال رایکا به خطبه های نماز جمعه هم باز شد.

 حجت الاسلام حسن روحانی امام جمعه بابل در خطبه های دیروز نماز جمعه که در اختیار رسانه ها قرار گرفت، به مسئولان استانی و شهرستانی هشدار داد که « با آتش بازی نکنند و اجازه خروج این تیم از بابل را ندهند ».

چله‌نشینی تیم فوتبال رایکا بابل در حاشیه‌ها

 امام جمعه بابل افزود : نامه ای توسط چهار لیدر و چهار هزار هوادار فوتبال به دستم رسید که عده ای می خواهند این تیم را از بابل خارج کنند، لذا هشدارم  به مسئولان استانی و شهرستانی این است که با آتش بازی نکنند و احساسات هزاران بابلی را مد نظر داشته باشند.

فرماندار بابل هم مخالفت خود را با انتقال تیم رایکا از بابل اعلام کرد. قاسم عزیززاده گرجی در مصاحبه با یکی از رسانه های استان گفت: سهمیه لیگ یک فوتبال ایران ، از شهرستان بابل خارج نخواهد شد.

وی در مورد حفظ سهمیه لیگ دسته اول فوتبال ایران در بابل بیان کرد: با احترام به خواسته‌ به‌حق و مطالبه‌ی جدی فوتبال‌ دوستان بابلی ، از انتقال امتیاز به خارج از شهرستان‌، جلوگیری خواهیم کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان بابل با اظهار این که با جدیت کامل از خواسته هواداران فوتبال‌دوست، مبنی بر ماندن تیم در شهرستان بابل دفاع خواهد کرد و گفت : تماشاگران و طرفداران فوتبال در شهرستان بابل، سرمایه اجتماعی عظیمی برای فوتبال این شهرستان هستند.

وی افزود : بردهای اخیر تیم فوتبال رایکا که منجر به بقای این تیم در لیگ دسته اول فوتبال ایران شد، به واسطه حمایت مسئولین و حضور پرشور تماشاگران و انگیزه‌ی بازیکنان و کادر فنی این تیم بود که همین امر موجب شد، شاهد بقای تیم فوتبال رایکا در لیگ دسته اول فوتبال ایران باشیم .

از سویی دیگر مالکان باشگاه رایکا در مصاحبه هایی  که با خبرنگار ایرنا داشتند از عدم حمایت مسئولان گله‌مند بودند و گفته اند که اختیار تمیشان را دارند چون در نهایت این خودشان هستند که برای هزینه این تیم باید پول خرج کنند و کارت بکشند .

تمرین تیم فوتبال رایکا در نوشهر آغاز شد

یکی از مالکان باشگاه رایکای بابل نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: تمرین تیم فوتبال دسته اولی رایکا با معرفی سرمربی جدید در نوشهر آغاز شد.

 پیمان منیری افزود:  تمرین تیم فوتبال رایکا با سرمربی جدید در نوشهر آغاز و پنجره مذاکره برای خرید و فروش جدید تیم رایکا بسته شده است.

چله‌نشینی تیم فوتبال رایکا بابل در حاشیه‌ها

 وی بیان کرد:  در حال حاضر تیم فوتبال رایکا با سرمربی جدید بهاءالدین پناهی که سابقه حضور در تیم های شموشک نوشهر ، مس کرمان و ماشین سازی تبریز را دارد در نوشهر آغاز شده است.

منیری اظهار داشت: تاکنون برای ماندن  این تیم در بابل در جلسه های مختلفی حضور یافتیم و همه آنها بی ‌نتیجه بوده است لذا دیگر در هیچ جلسه ای شرکت نخواهیم کرد.

در ۱۸ تیرماه جاری علی اکبر جعفرنژاد یکی از دو مالک  رایکا  در مصاحبه با ایرنا فروش قطعی تیم رایکا به موج سواران نوشهر را رسانه ای کرده بود.

تیم فوتبال دسته اولی رایکا بابل فصل گذشته با ۳۸ امتیاز تنها با اختلاف  یک امتیاز از خطر سقوط به دسته دوم در امان مانده بود.

رایکا از بابل رفتنی نیست

 همچنین رئیس هیات  فوتبال بابل در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت:  اجازه خروج رایکا از بابل تحت هیچ شرایطی داده نخواهد شد.

مهدی بادیکناری بیان کرد:  این تصمیم کلان شهرستان  است که تیم رایکا در بابل  بماند و امروز این امر به خط قرمز شهرستان تبدیل شد.

چله‌نشینی تیم فوتبال رایکا بابل در حاشیه‌ها

 وی  افزود : هیات  فوتبال  تحت هیچ شرایطی با انتقال این تیم به شهر دیگر موافقت نخواهد کرد.

 وی گفت :  تلاش ما این است در آستانه عید غدیر خبر خوبی را برای هوادارن داشته باشیم.

۲۰ مرداد ماه جاری زمان قرعه کشی بازی های لیگ دسته اول فوتبال و اول شهریور ماه زمان آغاز مسابقات می باشد.

اخبارورزش
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید