اعلام اسامی همسفران ژاوی به آمریکای شمالی

بدون دیدگاه
 

به گزارش روز شنبه خبرنگار ورزشی ایرنا، ژاوی هرناندز در سفر این تیم به آمریکا در مجموع ۲۸ بازیکن خواهد داشت که از دو هفته پیش تدارکات و تمرین‌های اولیه را شروع و نخستین بازی دوستانه مقابل اولوت را انجام دادند که با نتیجه تساوی به پایان رسیده بود.

بنا به گزارش رسانه‌های اسپانیایی زبان، ژاوی در حال حاضر با کنار گذاشتن ساموئل اومتیتی، نوربرتو مورارا نتو، ریکی پوچ و مارتین بریتویت، در مجموع سه مدافع آندریاس کریستنسن، فرانک کسیه و رافینیا دیاز و عثمان دمبله را در اختیار دارد.

حضور تیم فوتبال بارسلونا در آمریکا از امروز ۲۵ تیرماه مصادف با ۱۶ جولای آغاز و تا ۸ مردادماه یعنی ۳۰ جولای به رهبری ژاوی در ایالت های فلوریدا، لاس وگاس، دالاس و نیویورک ادامه خواهد داشت. رقبای بارسا در این تاریخ‌ها، تیم‌های اینترمیامی در ۲۹ تیرماه (۲۰ ژوئیه)، رئال مادرید در ۲ مردادماه (۲۴ ژوئیه)، یوونتوس در ۵ مردادماه (۲۷ ژوئیه) و نیویورک ردبول در ۸ مردادماه (۳۰ ژوئیه) خواهند بود.

اعلام اسامی همسفران ژاوی به آمریکای شمالی

لیست بازیکنانی که به آمریکا سفر خواهند کرد به شرح زیر است: تراشتگن، دست، پیکه، آرائوخو، سرجیو، دمبله، پدری، ممفیس، آنسو فاتی، نیکو، جوردی آلبا، فران، سرجی روبرتو، فرنکی دی یونگ، اریک، اوبامیانگ، گاوی، ایناکی پنیا، پیانیچ، کولادو، کسیه، کریستنسن، رافینیا، آرنائو تناس، پابلو توره، بالده، ازآبده، کاسادو.

اخبارورزش
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید