دیلی‌میل: مقررات واکسیناسیون جام جهانی، انگلیس را برابر ایران به دردسر می‌اندازد

بدون دیدگاه
 

به گزارش ایرنا، «گرت ساوتگیت» هم مثل سایر مربی‌های حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲ می‌تواند ۲۶ بازیکن را با خود به قطر ببرد اما تعدادی از بازیکنان سه شیرها هنوز دُزهای واکسن کرونا خود را دریافت نکرده‌اند؛ موضوعی که براساس مقررات کنونی می‌تواند برای آنها دردسرساز شود و این بدان معنا است که این بازیکنان به محض رسیدن به دوحه باید خود را پنج روز قرنطینه کنند.

نخستین دیدار تیم ملی انگلیس ۲۱ نوامبر(۳۰ آبان‌ماه) برابر ایران خواهد بود؛ دیداری که براساس گزارش دیلی میلی، تنها ۶ روز پس از رسیدن آنها به قطر برگزار خواهد شد. این بدان معنا است که هرکدام از بازیکنانی که مجبور به قرنطینه می‌شوند، به دلیل تمرین ناکافی با سایر بازیکنان، به احتمال فراوان این دیدار حساس را از دست خواهد داد.

نشریه دیلی‌میل مدعی است که ساوتگیت مجبور خواهد شد تا برخی بازیکنان را به طور کلی از ترکیب کنار بگذارد؛ موضوعی که سرمربی انگلیسی را بر سر دوراهی غیرضروری قرار خواهد داد و این در حالی است که انگلیسی‌ها امیدوارند تا نخستین جام جهانی را از سال ۱۹۶۶ تاکنون فتح کنند.

این اتفاق همین حالا هم برای تعدادی از باشگاه‌های انگلیسی رخ داده است؛ به‌طوری‌که تیم‌های چلسی و کریستال پالاس در سفر برای برگزاری اردوهای پیش‌فصل خود به‌ترتیب در آمریکا و استرالیا، مجبور به خط زدن تعدادی از بازیکنان از فهرست اعزامی خود شدند.

احتمال برخورد سایر تیم‌های ملی نیز با چنین مشکلی وجود دارد به طوری‌که «انگولو کانته» ستاره تیم ملی فرانسه یکی دیگر از بازیکنان واکسینه نشده محسوب می‌شود.  

با این وجود، گفته می‌شود شرایط انگلیس از سایر تیم‌ها دشوارتر است زیرا آنها باید در روز افتتاحیه بازی کنند.

در این بین، گفته می‌شود که فدراسیون بین‌المللی فوتبال(فیفا) به منظور تسهیل مقررات واکسیناسیون در این مسابقات معتبر، در حال لابی با مقامات کشور حاشیه خلیج فارس است.

اخبارورزش
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید