حمله مسلحانه و هولناک راهزنان به اتوبوس مسافربری | واکنش وزارت کشور | فیلم

بدون دیدگاه
 

از دیشب فیلمی از سارقان مسلح در راهزنی شبانه از اتوبوس مسافربری اهواز در فضای مجازی دست به دست می شود. فیلمی که در آن سارقان با اسلحه مسافران را تهدید به مرگ می کنند.

رئیس پلیس فرماندهی انتظامی خوزستان از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان مسلح اتوبوس اهواز در عملیات مقتدرانه و منسجم پلیس آگاهی خبر داد.

اواخر خردادماه امسال نیز  مسافران یک دستگاه اتوبوس متعلق به شرکت مسافربری ایران پیما در مسیر اهواز به بندر امام خمینی (ره) و در نزدیکی کارخانه فولاد از سوی راهزنان مورد سرقت مسلحانه قرار گرفتند.

واکنش وزارت کشور به فیلم راهزنی از مسافران اتوبوس در اهواز | وضعیت اعضای باند اصلی

رئیس مرکز فوریت‌های امنیتی، اطلاعات و اخبار وزارت کشور گفت: فیلم منتشر شده در فضای مجازی از یک راهزنی مسلحانه از مسافران اتوبوس مسیر اهواز، مربوط به گذشته است و سارقان آن دستگیر شده‌اند.

صیدال فعال روز شنبه اظهار کرد: در ساعات نخستین بامداد امروز ۲۵ تیرماه ۱۴۰۱ کلیپی با ادعای راهزنی جدید از اتوبوس مسیر مسجدسلیمان به اهواز یا مسیرهای دیگری در فضای مجازی و برخی سایت‌های خبری منتشر شد که در بررسی‌ها مشخص شد این کلیپ در ارتباط با راهزنی مسلحانه، مربوط به ماه گذشته و متعلق به محل دیگری بوده است.

تصاویر حمله مسلحانه به اتوبوس مسافربری اهواز | اعضای باند ۳ نفره دستگیر شدند

وی افزود: اصل  موضوع سرقت مسلحانه مربوط به خرداد ۱۴۰۱، از اتوبوس مسافربری بوده که خوشبختانه با تلاش ماموران فراجا، اعضای باند اصلی با هویت‌های معلوم، شناسایی و دستگیر و پس از اعتراف به جرمشان، سلاح ها و ابزار مورد استفاده کشف و ضبط شد. 

رئیس مرکز فوریت‌های امنیتی، اطلاعات و اخبار وزارت کشور ادامه داد چنین اخبار کذبی توسط ناآگاهان و بعضا در  راستای تشویش اذهان عمومی و خدشه دار ساختن امنیت روانی جامعه تولید یا بازنشر می شود.

فعال یادآور شد: البته شهروندان فهیم ایران اسلامی، با درک بالای خود قدرت تشخیص و تحلیل پدیده ها را دارند و همواره  دوشادوش خدمتگزاران و مدافعان خدوم نیروی انتظامی، در راستای اعتلا و ارتقای امنیت کشور در صحنه هستند.

وی خاطر نشان کرد: نیروهای انتظامی و امنیتی کشور حافظ امنیت شهروندان و در تلاش برای حفظ نظم و آرامش در جامعه هستند و با هرگونه ناامنی و سلب آرامش شهروندان به شدت برخورد می‌کنند.

اخبارحوادث
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید