زمان عرضه ویندوز ۱۲ مشخص شد

بدون دیدگاه
 

 

مایکروسافت در نهایت ویندوز ۱۱ را پس از گذشت چندین سال از عرضه ویندوز ۱۰ به عنوان آخرین نسخه منتشر کرد. به گفته خود مایکروسافت این شرکت تا اکتبر ۲۰۲۵، یعنی حدود ده سال از تاریخ انتشار اولیه نرم افزار به پشتیبانی از ویندوز ۱۰ ادامه خواهد داد.

بر اساس گزارش اسکرین رنت، اگرچه مایکروسافت رسما اعلام نکرده که برای چه مدتی قصد دارد از ویندوز ۱۱ پشتیبانی کند (احتمالا یک بازه ده ساله خواهد بود)، اما با این وجود هیچ کس برای ارتقا به ویندوز ۱۲ عجله ندارد.

گزارش‌های جدید نشان می‌دهد که مایکروسافت در حال بازگشت به چرخه انتشار سه ساله نسخه‌های جدید ویندوز است این شرکت نرم‌افزاری مستقر در واشنگتن، به‌روزرسانی «Sun Valley ۳» را که انتظار می‌رفت سال آینده برای سیستم عامل ویندوز ۱۱ عرضه شود، لغو کرده و در عوض نسخه اصلی بعدی خود را منتشر خواهد کرد که در واقع همان ویندوز ۱۲ خواهد بود.

این گزارش همچنین تصریح می‌کند که لغو به‌روزرسانی Sun Valley لزوماً به این معنی نیست که ویندوز ۱۱ هیچ ویژگی جدیدی نخواهد داشت. گفته می‌شود که مایکروسافت همچنان در حال آماده‌سازی ویژگی‌های جدید برای ویندوز ۱۱ است که پس از طی کردن مراحل آزمایشی برای کاربران عمومی عرضه خواهد شد.

اگر ادعای این گزارش درست باشد، تغییر بزرگی از شیوه‌ی عملکرد مایکروسافت در چند سال گذشته را نشان می‌دهد. این شرکت از زمان انتشار نسخه‌های اصلی، هر سال دو بروزرسانی بزرگ را برای کاربران ویندوز ۱۰ ارائه می‌کند. در راه اندازی ویندوز ۱۱ در سال گذشته، مایکروسافت اعلام کرد که قصد دارد هر سال حداقل یک به روز رسانی مهم را برای کاربران ویندوز ۱۱ ارائه کند؛ بنابراین هنوز مشخص نیست که تغییرات جدید در برنامه‌ها چه تأثیری بر تضمین‌های قبلی خواهد داشت./ باشگاه خبرنگاران

فناوری
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید