نگرانی هواداران از وضعیت نامعلوم تیم فوتبال پاس همدان

بدون دیدگاه
 

به گزارش خبرنگار ایرنا، حمیدرضا عابری منصور مدیرعامل پاس پس از هفته‌ها سکوت از طریق فضای مجازی در جمع هواداران حاضر شد و ضمن پاسخگویی به سووالات آن‌ها، از برخی کم لطفی مسوولان ورزشی استان همدان در قبال اقدامات و تلاش های انجام شده برای این تیم ابزار گلایه کرد.

عابری منصور که از نیم فصل گذشته لیگ ۲ رسما به عنوان مدیرعامل تیم فوتبال پاس همدان ملحق شد، برای امور اجرایی این باشگاه هزینه‌های زیادی را تقبل کرده است، از تسویه بدهی‌های میلیاردی باشگاه تا تجهیز خوابگاه، راه‌اندازی سایت اداری و رفاهی و پرداخت جرائم انضباطی این تیم در فدراسیون فوتبال از جمله اقداماتی است که دراین مدت انجام شده، مواردی که سال‌ها گریبانگیر تیم فوتبال پاس شده بود.

عابری منصور همچنین طی این مدت نسبت به ایجاد ساختار مدیریتی در باشگاه پاس اقدام کرد ولی در هفته‌های پایانی لیگ ۲ فوتبال از این تیم مقداری فاصله گرفت.

مدیرعامل پاس در همین مدت نسبت به ایجاد ساختار مدیریتی در باشگاه پاس اقدام کرد هر چند در هفته‌های پایانی لیگ ۲ به دلیل ناملایمتی‌ها کمی دلسرد شد و از این تیم فاصله گرفت.

به گفته نزدیکان مدیرعامل باشگاه پاس، وی راغب بازهم برای حضور و مدیریت تیم پاس علاقه مند و راغب است به شرط اینکه مسوولان هم از روند فعالیت ها و اقدامات تیم حمایت کنند.

عابری منصور با گلایه از پایبند نبودن پتروشیمی هگمتانه به تعهدات خود در قبال تیم پاس، گفت: پتروشیمی طبق تفاهم نامه‌ای که داشتیم متعهد شده بود یک میلیارد به پاس کمک کند که فقط ۵۰۰ میلیون آن را پرداخت کرده است.

به گفته وی، در این شرایط و به رغم اینکه پرداخت بدهی‌های میلیاردی پاس در تعهدم نبود اما به خاطر اینکه تیم دچار مشکل نشود و پنجره نقل و  انتقالات تیم در فصل پنجره باز شود، با طلبکاران تسویه حساب شد.

حالا وی انتظار دارد تا پتروشیمی ۵۰۰ میلیون تومان تعهد باقی مانده خود را نیز پرداخت کند تا بقیه مطالبات بر زمین مانده بازیکنان و سایر دست اندرکاران تیم پرداخت شود.

مسوولان دستگاه ورزش استان همدان نیز قول داده‌اند از این هفته نسبت به پیگیری امور پاس و برگزاری جلسات با مدیرعامل باشگاه برای تعیین تکلیف وضعیت تیم و به حداقل رساندن مشکلات اقدام کنند.

نگرانی هواداران از وضعیت نامعلوم تیم فوتبال پاس همدان

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در این باره گفت: رسیدگی به امور پاس از جمله اولویت های دوره مدیریتی جدید این اداره کل است و برهمین اساس موضوع را در هفته جاری پیگیری و بررسی کرده و اقدامات حمایتی لازم را انجام خواهیم داد.

علی حقیقی افزود: در چارچوب قوانین و ضوابط در زمینه کمک و حمایت تیم فوتبال پاس از هیچ کوششی و اقدامی فروگذار نخواهیم کرد.

رییس هیات فوتبال استان همدان نیز گفت: در هفته جاری با مدیرعامل پاس نشستی خواهیم داشت تا ضمن بررسی وضعیت موجود، نسبت به برطرف کردن موانع در مسیر پیشرفت تیم اقدام کنیم.

عباس صوفی افزود: سیدکاظم اولیایی به عنوان نماینده هیات امنای باشگاه پاس تصمیم گیرنده اصلی است و انتظار می‌رود تا دیر نشده هرچه سریعتر وضعیت این تیم را روشن کنند.

تیم پاس همدان در لیگ دسته ۲ فوتبال کشور حضور دارد.

اخبارورزش
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید