مجلس در دفاع از حقوق بازنشستگان یاری‌مان کند/ همیشه مدافع نظام و رهبری هستیم

بدون دیدگاه
 

مجلس در دفاع از حقوق بازنشستگان یاری‌مان کند/ همیشه مدافع نظام و رهبری هستیم

دبیر کانون بازنشستگان شهرستان قزوین خواستار توجه دولت به تعیین تکلیف حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی شد.

به گزارش ایلنا، عزیزالله اسدی (دبیر کانون بازنشستگان شهرستان قزوین) در اجتماع بازنشستگان تامین اجتماعی که به مناسبت سالروز تامین اجتماعی در سالن اجتماعات دانشگاه اسلامی کار الوند برگزار شد، گفت: در خصوص افزایش حقوق امسال، بازنشستگان مورد ظلم مضاعف واقع شده‌اند.

اسدی با اظهار اینکه بعد از ۴ ماه وضعیت حقوق بازنشستگان بلاتکلیف است، افزود: ما فقط افزایش حقوق مصوب شورای عالی کار و هیات امنای تامین اجتماعی را قبول داریم.

وی با اظهار اینکه دولت و مجلس مراقب پشت پرده مخالفت با افزایش حقوق بازنشستگان باشند، افزود: باید جلوی این چند نفری که خلاف قانون عمل می‌کنند گرفته می‌شود.

وی با اظهار اینکه بازنشستگان فعلی جزو مدافعان انقلاب در دوران دفاع مقدس هستند، افزود: ما مدافع نظام و رهبری بوده و خواهیم بود و دفاع از حقوقمان را در چارچوب‌های تعیین شده ادامه خواهیم داد.

در ادامه این مراسم عیدعلی کریمی (دبیر اجرایی خانه کارگر استان قزوین) نیز گفت: با پیگیری کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی، خانه کارگر و تشکل‌های کارگری انشاله بزودی شاهد خبرهای خوبی برای بازنشستگان تامین اجتماعی خواهیم بود.

وی با اظهار اینکه در جامعه بازنشستگان شاهد حضور ارزشمند خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هستیم، افزود: معتقدیم پرداخت افزایش حقوق به کل بازنشستگان مشکل دارد حتی حداقل بگیران هم اکنون شامل ۵۷ درصد افزایش حقوق نشده‌اند چه برسد به سایر سطوح دستمزدی که ۱۰ درصد شده‌اند.

این فعال جامعه کارگری با اظهار اینکه بازنشستگان و کارگران در حوزه درمان مورد بی‌مهری‌اند، ادامه داد: در بیمارستان‌های خصوصی بیمه پایه تامین اجتماعی جایگاهی ندارد و بدون‌ پرداخت پول پذیرش بستری نمی‌شوند.

وی در ادامه با قدردانی از فاطمه محمد بیگی، نماینده قزوین در مجلس، برای پیگیری حقوق کارگران و بازنشستگان گفت: از دیگر نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی هم می‌خواهیم در دفاع از حقوق کارگران و بازنشستگان، مسایل آنها را پیگیری نمایند.

انتهای پیام/

اخباراقتصادجامعه
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید