خبر مهم وزیر آموزش و پرورش برای معلمان | زمان قطعی اجرای شیوه‌نامه رتبه‌بندی معلمان اعلام شد

بدون دیدگاه
 

یوسف نوری در سفر به شهرستان اسلام‌آباد غرب اظهار داشت: شیوه‌نامه اجرایی رتبه‌بندی معلمان از طریق مرکز نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش ابلاغ شده است و فرآیند رتبه‌بندی معلمان از هفته آینده به طور عملی با بارگذاری مدارک از سوی فرهنگیان در سامانه، وارد مرحله اجرایی می‌شود.بر این اساس با ابلاغ شیوه‌نامه آیین نامه اجرایی رتبه بندی معلمان از سوی مرکز فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش به استان‌ها، معلمان خواهند توانست تا مدارک خود را در سامانه‌ای که به همین منظور از قبل آماده شده است، بارگذاری کنند.

یوسف نوری همچنین با بیان اینکه عدالت نخستین شاخصه این مشی است اظهار داشت: انجام سفرهای استانی، هزینه کردن درآمدهای مالیاتی و واریز یارانه‌های نقدی به صورت ماهیانه و تلاش جهت برقراری عدالت در پرداخت‌ها، از جمله اقدامات دولت در راستای برقراری عدالت است.

وزیر آموزش و پرورش مردمی‌سازی را دومین رکن خط مشی دولت سیزدهم دانست و افزود: این مردمی‌سازی سبب افزایش مشارکت و همگرایی میان دولت و مردم است و شفافیت بخش سوم خط مشی مدیریتی دولت است که شفاف‌سازی علاوه بر ایجاد امید میان مردم، صداقت کارگزاران و خدمتگزاران نظام را به آنان نشان می‌دهد.

عضو کابینه دولت سیزدهم کشاورزی و گردشگری را از ظرفیت‌های بزرگ شهرستان اسلام‌آباد غرب دانست که باید به آن توجه جدی شود.

وی با اشاره به ازسرگیری آموزش حضوری از فروردین ماه سال ۱۴۰۱، بازگشایی مدارس را گامی عملی در راستای بسط عدالت آموزشی و تربیتی دانست و گفت: تغذیه رایگان دانش‌آموزان، پرداخت موردی رفاهیات، تکمیل و احداث سال‌های ورزشی و چمن‌های مصنوعی و تغییر وضعیت بیمه تکمیلی فرهنگیان از بزرگترین دستاوردهای دولت مردمی در یک سال اخیر است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به متناسب نبودن خروجی آموزش و پرورش و آموزش عالی با بازار کار بیان کرد: خروجی آموزش‌ها باید در نظام تعلیم و تربیت و آموزش عالی، آماده‌سازی نیروی کار باشد و این مهم بدون همکاری خانواده‌ها و توسعه هنرستان‌ها میسر نیست.

‌وی با تاکید بر منویات رئیس‌جمهور مبنی بر تسریع در محرومیت‌زدایی گفت: با تکمیل پروژه‌های نیمه کاره و راه‌اندازی مجدد واحدهای صنعتی راکد، توجه بیشتر به کشاورزی و گردشگری و تغییر نگرش مردم نسبت به دروس هنرستانی، شاهد کاهش معنادار آمار بیکاری در این شهرستان خواهیم بود.

وزیر آموزش و پرورش در ابتدای ورود به شهرستان اسلام‌آباد غرب، با قرائت فاتحه بر مزار شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی و دفاع مقدس شهرستان اسلام‌آباد غرب، با حضور در منزل شهید سرفراز، بندر شفیع‌زاده ضمن ابلاغ سلام رئیس‌جمهور محضر خانواده این شهید والامقام، به روح والای این شهید گرانقدر ادای احترام کرد.

یوسف نوری پس از قرائت فاتحه و اهدای لوح یادبود به مادر شهید شفیع‌زاده گفت: درخت تنومند انقلاب، توسط  خون شهدا آبیاری شده است و قدرت و صلابت امروز ایران اسلامی در برابر جبهه استکبار، مرهون خون پاک شهیدان است و خانواده شهدا، سرمایه‌های اجتماعی ما هستند.

وی با تقدیر از ایستادگی مردم غیور و ولایی اسلام‌آباد غرب در برابر منافقین خاطرنشان کرد: مردم نیک سرشت این شهرستان و غیرت آنان در دفاع از اسلام و انقلاب، زمینه‌ساز پیروزی بزرگ سپاه اسلام در عملیات مرصاد شد.

یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش به همراه برخی از اعضای هیئت دولت و در معیت رئیس جمهور صبح امروز وارد استان کرمانشاه شد که در این سفر کاری یک روزه با حضور در شهرستان‌های اسلام‌آباد‌غرب و دالاهو، ضمن بررسی وضعیت آموزش و پرورش استان و همچنین بازدید میدانی از برخی پروژه‌های در دست اقدام حوزه تعلیم و تربیت این استان در نشست شورای اداری شهرستان‌های مذکور شرکت می‌کند./ تسنیم

اخبارجامعه
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید