مهدی: اجازه بازی در ورزشگاه‌هایی که مشکل دارند را نمی‌دهیم

بدون دیدگاه
 

به گزارش ایرنا، سهیل مهدی امروز یکشنبه در گفت‌وگویی رادیویی در مورد وضعیت استادیوم‌های تیم‌های لیگ برتری اظهار داشت:‌ گزارش جدیدی دریافت نکردیم و با مکاتبه از مسوولان ورزشگاه‌ها، از آن‌ها خواستیم پیشرفت خود را در این خصوص اعلام کنند. در کل اوضاع خوبی در زیرساخت‌ها نداریم. ما نیز اعلام کردیم که چون بازی‌ها با حضور تماشاگران برگزار می‌شود، اگر استادیومی شرایط ایده‌آل را نداشته باشد، اجازه نخواهیم داد در آن ورزشگاه بازی برگزار شود.  

وی در مورد اردوهای خارجی تیم‌ها گفت: اجازه دخالت در امور داخلی باشگاه‌ها را نداریم و در این خصوص باید شورای برون‌مرزی و وزارت ورزش نظر بدهد. سازمان لیگ در این موارد دخالت نمی‌کند. 

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال در مورد زمان پایان نیم فصل عنوان کرد: تلاش می‌کنیم تا نیم‌فصل را قبل از جام جهانی به پایان برسانیم. منطق این را می‌گوید که تا قبل از شروع جام جهانی، ۱۴ یا ۱۵ هفته را برگزار کرده باشیم. 

مهدی در خصوص برگزاری مراسم بهترین‌های فصل گفت: این برنامه در بخش روابط عمومی برگزار می‌شود. در سال‌های کرونا از این فضا دور شدیم. با توجه به اینکه این برنامه باید در یک جلسه عمومی و با حضور باشگاه‌ها برگزار شود، روابط عمومی باید در این مورد تصمیم‌گیری کند. 

وی در مورد زمان قرعه‌کشی لیگ برتر نیز عنوان کرد: قرعه‌کشی مسابقات لیگ روز یکشنبه دوم مرداد ماه برگزار خواهد شد، البته زمان نهایی آن هنوز نهایی نشده است.

اخبارورزش
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید