بارسلونا برای هر بازی در آمریکا چقدر به جیب می‌زند؟

بدون دیدگاه
 

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار ورزشی ایرنا، ششمین تور فوتبالی بارسلونا به آمریکا آغاز شد و اردوی این تیم قرار است تا ۹ مرداد یعنی ۳۱ جولای به رهبری ژاوی هرناندز ادامه خواهد داشت؛ قرار است چهار بازی با تیم‌های اینترمیامی در ۲۹ تیر (۲۰ ژوئیه) در شهر میامی، رئال‌مادرید در ۲ مرداد (۲۴ ژوئیه) در شهر لاس‌وگاس، یوونتوس در ۵ مرداد (۲۷ ژوئیه) در شهر دالاس و نیویورک ردبول در ۸ مرداد (۳۰ ژوئیه) در شهر نیوجرسی داشته باشند.

ضمن اینکه بارسلونا همواره علاقه زیادی به انجام تورهای پیش فصل خود در ایالات متحده داشت چنانچه در دهه گذشته (۲۰۱۱، ۲۰۱۵، ۲۰۱۷، ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹)  این امر اجرایی شده و پیش‌ از این هم تورهای آموزشی به این کشور انجام داده بود. هرچند این تور با چالش عدم صدور مجوز ورود برای ژاوی همراه شد و پیش‌بینی می‌شود تا چند ساعت آینده بتواند پرواز کند ضمن اینکه روبرت لواندوفسکی هم در این تور، وی را همراهی خواهد کرد.

بارسلونا برای هر بازی در آمریکا چقدر به جیب می‌زند؟

اما نکته حائز اهمیت در برگزاری این تور برای بارسلونا، انجام سفری کلیدی برای کسب درآمد، امضای  قراردادهای تجاری، قراردادهای حمایت مالی و سایر انگیزه‌های تبلیغاتی برند بارسا است. به‌ عنوان‌ مثال، این باشگاه در آخرین سفر خود به آمریکا، قرارداد حمایت مالی با شرکت Danone North America امضا کرد تا اسپانسر منطقه‌ای او باشد. همچنین در سال ۲۰۱۸، اولین قرارداد اصلی حمایت مالی برای پیراهن زنان بارسلونا را با شرکت استنلی بلک‌انددکر آمریکایی بست که امسال هم با توجه‌ به اقتصاد باشگاه، حرکاتی از این‌ دست ضروری است.

موضوعی که پیش از اعزام به آمریکا با بازیکنان هم مطرح شده تا این روزها برای تقویت برند بارسا در رویدادهای تبلیغاتی شرکت کنند.

در مورد میزان درآمدی که بارسا از سفر به آمریکا به جیب می‌زند هنوز آمار رسمی وجود ندارد اما آخرین آمار غیررسمی حکایت از کسب درآمد حدود ۱۲ میلیون یورویی دارد که برخی هم درآمد حداقل ۲.۵ میلیون یورویی برای هر بازی را پیش‌بینی کردند.

بارسلونا در این تور که ۲ هفته ادامه خواهد داشت به چهار شهر بافاصله ۳ هزار کیلومتری سفر خواهد کرد که علاوه بر بازی فوتبال، جلسات تمرینی با مردم برگزار می‌شود.

بارسلونا برای هر بازی در آمریکا چقدر به جیب می‌زند؟

اخبارورزش
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید