گزینه‌های هیئت رئیسه چه کسانی هستند؟ / قلعه‌نویی، اسکوچیچ و شاید هم کی‌روش

بدون دیدگاه
 

به گزارش ایرنا، هفته گذشته بود که کمیته فنی فدراسیون فوتبال در تصمیمی پر حرف و حدیث اسکوچیچ را برکنار کرد اما این تصمیم در جلسه نخست هیئت رئیسه تایید نشد.

نشست دوم هیئت رئیسه از دقایقی قبل با حضور اعضای کمیته فنی آغاز شد. 

شنیده می‌شود حضور امیر قلعه‌نویی به عنوان تنها گزینه ایرانی، ادامه همکاری با اسکوچیچ و بازگشت کی‌روش مسائلی است که مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

در این بین شانس قلعه‌نویی و اسکوچیچ مساوی است اما نباید از نام کی‌روش هم به سادگی عبور کرد.

علی دایی، امیر قلعه‌نویی و جواد نکونام گزینه‌های ایرانی کمیته فنی بودن که دایی همان اول به هدایت تیم ملی ایران جواب منفی داد و کمیته فنی قلعه‌نویی را به عنوان گزینه نهایی خود به هیئت رئیسه معرفی کرد.

اما اسکوچی سرمربی فعلی تیم ملی نیز بی‌طرفدار نیست؛ برخی اعضای هیئت رئیسه و مدیران عالی فدراسیون حامی او هستند و ادامه همکاری با اسکو را عاقلانه‌ترین تصمیم ممکن می‌دانند.

اما گزینه بعدی که امروز در خصوص او صحبت خواهد شد کارلوس کی‌روش هست که هشت سال و ۲ جام جهانی هدایت تیم ملی ایران را بر عهده داشته است. کی‌روش در راه رسیدن مجدد به تیم ملی ایران یا مخالفان سرسختی دارد یا موافقان جدی. 

اما احتمال دیگری در خصوص نشست امروز وجود دارد و شاید این احتمال از شانس بیشتری برخوردار باشد پایان بی‌نتیجه این جلسه است و اعضا جلسه دیگری را برای تصمیم‌گیری در نظر بگیرند که در چنین شرایطی شانس کی روش برای رسیدن به تیم ملی افزایش پیدا خواهد کرد.

اخبارورزش
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید