ترفندهایی برای مرتب کردن آپارتمان کوچک تان که همیشه بهم ریخته است! 

بدون دیدگاه
 

به نقل از سایت وارونه :

شما می تونید از کمدهای کوچیکی که شبیه کابینت های آشپزخونه هستن برای مرتب کردن آپارتمان کوچک تون استفاده کنید. در ادامه پیشنهادهای دیگه ای براتون داریم، با ما همراه باشید.

قفسه های باز همراه کمدها

مرتب کردن آپارتمان کوچک

اگر دیوارهاتون سفیدن بهتره از کمدهای سفید استفاده کنید، تا فضا بازتر و روشن تر به نظر برسه. بیشتر از اونکه فکرش و بکنید می تونید توی این کمدهای کوچیک وسیله هاتون رو جا بدید تا خونتون جمع و جور تر به نظر برسه. می تونید دکوری ها یا کتابهاتون رو هم در شلو ها یا قفسه های باز بذارید.



از کمدهای نزدیک در قافل نشید!

مرتب کردن آپارتمان کوچک

اینطوری دیگه هیچوقت عینک یا کلیدتون رو جا نمی ذارید. اگر همه ی وسایلی که برای بیرون رفتن از خونه بهشون احتیاج دارید رو توی یه باکس کوچیک (کمد) نزدیک در داشته باشید، دیگه همیشه منظم و آنتایم خواهید بود.

کفش هاتون رو مخفی کنید.

مرتب کردن آپارتمان کوچک

بعضیا چون آپارتمان شون کوچیکه با خودشون فکر می کنن که خریدن یه جا کفشی کار عاقلانه ای نیس چون خیلی جاگیره. اما این اشتباه خیلی بزرگیه. اگه جا کفشی ها واقعا خیلی جا گیر هستند می تونید بدید براتون بسازن یا یکی از کمدهایی که دارید رو به کفشهاتون اختصاص بدید. نداشتن جا کفشی خونتون رو واقعا بهم ریخته می کنه.



از شر سیم ها و کابل ها خلاص شید!

مرتب کردن آپارتمان کوچک

یه رابط برق یا چند راهی بخرید و اونو داخل دیواره ی کشو تعبیه کنید (مخصوصا کشوهای میز تلویزیون). اینطوری همه ی سیم ها و کابل ها توی اون کشو خواهند بود و دیگه تو معرض دید نیستن که خونتون رو بهم ریخته و نامرتب نشون بدن. همچنین می تونید لبتاب یا دستگاه های دیگه تونو برای شارژ اونجا بذارید.

مبلمان قابل جا به جایی بخرید!

مرتب کردن آپارتمان کوچک

یک میز قهوه ی چوبی سبک و کوچیک می تونه در هنگام عدم استفاده جا به جا بشه و بره کنار دیوار تا فضا باز بشه. همین کار رو می شه با مبل یا صندلی ها کرد و برای دیدن تلویزیون یا سرگرمی های مختلف جا به جاشون کرد.



ناهارخوری هایی که سایز شون تغییر می کنه!

مرتب کردن آپارتمان کوچک

میزهای ناهار خوری که سایزشون تغییر می کنه و می تونید بزرگترشون کنید برای آپارتمان های کوچک عالی هستن. چون می تونید وقتی مهمون دارید بازش کنید تا بزرگتر بشه و وقتی ناهار یا شام تموم شد کوچیکش کنید تا فضای خونتون بازتر بشه.

تازه اگر میزتون وقتی مهمونا نیستن و جمعش کردید هنوزهم جای زیادی می گیره، می تونید بذاریدش کنار دیوار و صندلی هاش رو جای دیگه ی خونه بذارید. اینطوری فضاتون هم بزرگتر به نظر می رسه.

قبل: اتاق نشیمن

مرتب کردن آپارتمان کوچک

همونطور که تو عکس می بینید داشتن دو تا کاناپه ی کوچیک اصلا ایده ی خوبی نیست و فضای شما رو خیلی بیخودی اشغال می کنه. لطف کاناپه به اینه که بزرگ باشه تا بتونید راحت روش دراز بکشید و استراحت کنید ولی با اینکه دوتا کاناپه دارید هیچکدوم به دردتون نمی خورن. تازه فضاتون رو هم کوچیکتر و بهم ریخته نشون می دن.



بعد: اتاق نشیمن

مرتب کردن آپارتمان کوچک

برای مرتب کردن آپارتمان کوچک تون بهتره یه کاناپه اما بزرگشو داشته باشید. به همراه یه مبل تکی که راحت جا به جا میشه اینطوری فضاتون خیلی باز تر و خونتون مرتب تر میشه.

قبل: اتاق خواب

مرتب کردن آپارتمان کوچک

همونطور که توی این عکس می بینید تخت های بزرگی که هیچ کشویی برای جمع و جور کردن وسایل اتاق ندارن یا میزتوالت ها و بغل تختی های بزرگ اصلا برای آپارتمان های کوچیک مناسب نیستن.

بعد: اتاق خواب

مرتب کردن آپارتمان کوچک

یه تخت کوچیک بخرید که کشو داره و می تونید لباس زیرها، کمربندها، جوراب ها و… تونو توشون بذارید. می تونید از چراغ های دیواری برای بغل تخت تون استفاده کنید. و میزتوالت و آینه ی مناسب فضاتونو بخرید. صندلی هایی که بلندیشون قابل تغییره و پشتی ندارن برای میزتوالت مناسب هستن و اینکه بهتره لوازم آرایش یا زیورآلات تون رو به جای اینکه روی میز بچینید توی کشو بذارید، اینطوری اتاق خیلی منظم تر به نظر می رسه.

در ادامه بخوانید:

دکوراسیون
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید