وسایل خانه دست دوم یا نو ؛ چه وسایلی را دست دوم و چه وسایلی را نو بخریم؟ 

بدون دیدگاه
 

به نقل از سایت وارونه :

وسایل خانه دست دوم یا نو ؟ چه وسیله هایی ارزش نو خریدن را دارند و چه وسیله هایی دست دوم شان هم به کارمان می آید؟ در ادامه چند نمونه را برایتان معرفی خواهیم کرد، با ما همراه باشید.

دکوراسیون کردن یک فضای جدید می تواند بسیار هزینه بر باشند. شما می توانید برای کم کردن هزینه هایتان و البته پیدا کردن وسایل وینتیج و یونیک بعضی از وسایل تان را دست دوم بخرید. اما چه وسایلی را نباید دست دوم خرید؟

نو بخرید: وسایل تخت خواب

تخت خواب نو

شما نباید وسایل تخت خواب تان را دست دوم بخرید، مگر اینکه از یکی از اعضای خانواده تان آن را بگیرید، اما بازهم تا جایی که می توانید نو بخرید. ملافه ها یا تشک ها مملو از میکرب هستند و میکرب زداهای خشکشویی هم تا جایی می تواند کمک کننده باشد. لطفی به خودتان بکنید و وسایل تخت خواب تان را نو بخرید.



افراد بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید تشک های دست دوم می خرند، در حالیکه یکی از مهم ترین آیتم ها در خانه که باید نو خریده شوند و اتفاقا برایش هزینه ی مناسبی هم خرج شود یک تشک خوب است.

دست دوم بخرید: میز قهوه یا ناهار خوری

وسایل خانه دست دوم یا نو

اگر به دنبال یک میز قهوه یا ناهار خوری جذاب هستید اما می خواهید کمی پول هم ذخیره کنید، می توانید دست دوم آن را بخرید. اکثر این میزها از فلز یا چوب ساخته شده اند که آسیب کمی می بینند و دست دوم خریدن آنها برایتان به صرفه خواهد بود. می توانید نمونه ی وینتیج آن را بخرید که دکوراسیون خانه تان را جذاب تر کنید.

نو بخرید: جارو برقی

وسایل خانه دست دوم یا نو

ممکن است وسوسه شوید که جارو برقی تان را دست دوم بخرید و این در نگاه اول هم ایده ی بدی به نظر نمی رسد. اما نباید اینکار را بکنید، چرا؟ زیرا حتما دلیلی وجود دارد که کسی قصد دارد جارو برقی اش را بفروشد، یا هنگام روشن شدنش بوی بدی می دهد، یا به طور کلی خوب کار نمی کند، یا مشکلات الکتریکی دارد که ممکن است برای برق خانه تان مشکل ایجاد کند و … پس برای اجتناب از هزینه های اضافی برای تعمیر جارو برقی نو بخرید.

دست دوم بخرید: دکوری ها

وسایل خانه دست دوم یا نو

به چه چیزی علاقه دارید؟ عکاسی؟ می توانید یک دوربین وینتیج و یونیک دست دوم بخرید. می توانید شمع دان های زیبا و ارزان قیمت بخرید. و یا کتاب های کم یاب را از دست دوم فروشی بخرید و به عنوان دکور از آنها استفاده کنید.



نو بخرید: کوسن ها

وسایل خانه دست دوم یا نو

بله، کوسن ها می توانند خیلی گران باشند و شما ممکن است وسوسه شوید کوسن هایتان را دوست دوم بخرید. اما ما این را توصیه نمی کنیم، مخصوصا از طریق خرید آنلاین. معلوم نیست چقدر لکه های قابل دید و مخفی روی این کوسن ها وجود دارد و یا چه بویی خواهند داد. ممکن است در روزهای اول بوی بدی ندهد، اما بلاخره خوش بو کننده ها تاثیر خود را از دست خواهند داد. خرید کوسن های دست دوم به طور کلی ایده ی خوبی نیست.

دست دوم بخرید: مبلمان فضای باز

وسایل دست دوم

به مبلمان گران فضای باز نه بگویید، مگر اینکه آنها را از حراجی بخرید. اینترنت فضای مناسبی برای خرید وسایل است، اما به فروشگاه های محلی دوست دوم هم سری بزنید. حواستان باشد که مبلمان خراب یا پاره و کثیف نخرید. همچنین از اینکه مبلمان جداگانه و متفاوت را با هم ترکیب کنید نترسید.

نو بخرید: تلویزیون

وسایل خانه

10 سال پیش احتمالا توصیه ای خلاف این را ارائه می کردیم. اما با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی و آپشن هایی که هر ساله به تلویزیون ها اضافه می شود خرید یک تلویزیون نو همواره به صرف شما خواهد بود و ارزشش را خواهد داشت.



دست دوم بخرید: قاب ها

وسایل خانه دست دوم یا نو

به جای مراجعه به یک فروشگاه بزرگ و پرداخت هزینه ی زیاد برای یک اثر هنری عمومی که به نظر می رسد از یک چاپگر غول پیکر چاپ شده است (زیرا به احتمال زیاد چنین بوده است) ، خلاق باشید و در اینترنت و فروشگاه های دست دوم جستجو کنید. به دنبال قاب های منحصر به فرد یا انواع دیگری از هنر دیواری مانند ساعتهای قدیمی، آینه ها، آویزهای دیواری بافته شده و… باشید.

نو بخرید: فرش

دست دوم یا نو

بگذارید این موضوع را روشن کنیم، در انتخاب وسایل خانه دست دوم یا نو ، خرید فرش های وینتیج و یا قدیمی ایرانی می تواند بهترین خرید دست دوم شما باشد، اما در خریدهای آنلاین که از نزدیک جنس را نمی بینید اینکار را نکنید. همچنین خرید فرش های ماشینی دست دوم اصلا ایده ی مناسبی نیست. فرش ها همیشه زیر پا هستند و لکه ها و بو ها را جذب می کنند، اگر به کیفیت آن شک دارید، حتما فرش نو بخرید.

دست دوم بخرید: گل و گیاه

وسایل خانه دست دوم

گل و گیاهان گران تر از چیزی هستند که انتظارش را داریم و ما نیازی نداریم که این همه هزینه کنیم. می توانید به راحتی گل های زیبایی را دست دوم خریداری کنید.

در ادامه بخوانید:

دکوراسیون
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید