حکم جدید زاکانی

بدون دیدگاه
 

طی حکمی از سوی شهردار تهران، رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران به عنوان جانشین شهردار در امور پدافند غیر عامل و رئیس کمیته پدافند غیر عامل شهرداری تهران منصوب شد.

علی نصیری، رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران طی حکمی از سوی شهردار تهران به عنوان جانشین شهردار در امور پدافند غیر عامل و رئیس کمیته پدافند غیر عامل شهرداری تهران منصوب شد.

در متن این حکم آمده است؛

انتظار می‌رود با توجه به اهمیت و حساسیت شهر تهران به لحاظ سیاسی، امنینی-دفاعی، اقتصادی و تأثیرات آن در کل کشور، موضوعات و ملاحظات پدافند غیر عامل در زیرمجموعه شهرداری تهران، مدنظر قرار گیرد.

در ادامه متن این حکم بر لزوم هماهنگی با ستادهای بالادستی و سازمان‌های همکار و پشتیبان برای اقدام در خصوص تشکیل مستمر جلسات کمیته پدافند غیر عامل شهرداری تهران و پیگیری رفع مشکلات موجود، تشکیل دبیرخانه کمیته پدافند غیر عامل شهرداری تهران در محل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با بهره‌گیری از ظرفیت نخبگان و کارشناسان داخل و خارج شهرداری، صدور احکام جهت دبیران کارگروه‌های کمیته پدافند غیر عامل شهر تهران، سیاستگذاری کلان در حوزه پدافند غیر عامل شهرداری تهران، نظارت عالیه بر فعالیت‌های ارکان شهرداری تهران در حوزه پدافند غیر عامل در چارچوب سیاست‌های ابلاغی و مصوبات کمیته، دریافت اطلاعات مجموعه‌های فعال در شهرداری پیرامون کمیته پدافند غیر عامل شهرداری تهران و هماهنگی‌های لازم بین آنها و تنظیم نظام ارزیابی و نظارت بر اجرای طرح‌ها و مطالعات پدافند غیر عامل زیرساخت‌های شهرداری تهران تاکید شده است.

بدیهی است این مهم با مشارکت و همکاری همه ارکان شهرداری محقق خواهد شد و کلیه معاونت‌ها، سازمان‌ها، مناطق، نواحی و مراکز تابعه شهرداری تهران موظف به حمایت و همکاری همه جانبه با سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران خواهند بود.

اخبارجامعه
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید