ناگلزمن: رونالدو را نمی‌خواهم

بدون دیدگاه
 

به گزارش ایرنا، در هفته‌های اخیر خبرهای زیادی درباره تمایل «کریستیانو رونالدو» برای جدایی از منچستریونایتد منتشر شده است. رسانه‌های جهان مدعی شده‌اند که مدیر برنامه‌های او، این بازیکن را به باشگاه‌های متفاوتی از جمله بایرن مونیخ پیشنهاد داده است.

در چند روز گذشته برخی خبرنگاران فعال در حوزه نقل و انتقالات از احتمال پیوستن رونالدو به بایرن خبر دادند. این گمانه‌زنی‌ها به‌خصوص پس از انتقال «روبرت لواندوفسکی» به بارسلونا قوت گرفت. اما امروز سرمربی بایرن آب پاکی را روی دست رونالدو ریخت.

«یولیان ناگلزمن» درباره اینکه گفته می‌شد به حضور رونالدو در ترکیب تیمش علاقه دارد، گفت: من هم این خبر را خوانده‌ام اما این موضوع واقعیت ندارد.

ناگلزمن درباره جدایی لواندوفسکی هم اظهار کرد: او هشت سال درخشان را در بایرن پشت سر گذاشت. یافتن جانشینی برای او چالش بزرگی است اما نگران نیستم زیرا در شرایط خوبی هستیم و گزینه‌های هجومی زیادی داریم.

وی ادامه داد: لوا بازیکنی بود که در هر فصل ۴۰ گل می‌زد اما می‌توانیم تیم را بدون او هم بسازیم. این وظیفه جذابی برای من و مدیران باشگاه است.

سرمربی بایرن مونیخ گفت: «سادیو مانه» در بخش زیادی از فصل گذشته به عنوان مهاجم نوک لیورپول بازی می‌کرد. البته او یک مهاجم کلاسیک نیست اما علاوه بر او بازیکنان زیاد دیگری داریم که می‌توانیم با ۲ مهاجم بازی کنیم.

اخبارورزش
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید