بازگشت زائران بیت‌الله الحرام همزمان با عید غدیر از مدینه وجده به پنج فرودگاه

بدون دیدگاه
 

بازگشت زائران بیت‌الله الحرام همزمان با عید غدیر از مدینه وجده به پنج فرودگاه

برنامه‌ پروازهای بازگشت حجاج به کشور همزمان با عید غدیر با ۱۱ پرواز از مدینه و جده به پنج فرودگاه‌ بین‌المللی مشهد، اهواز، بندرعباس، اصفهان و حضرت امام خمینی(ره) برقرار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، همزمان با روز عید غدیر بیست و هفتم تیرماه ۱۴۰۱ و پنجمین روز عملیات بازگشت حجاج به کشور، پرواز برگشت زائران بیت‌الله الحرام با ۱۱ پرواز  از مدینه و جده به  پنج فرودگاه‌ بین‌المللی مشهد، اهواز، بندرعباس، اصفهان و امام خمینی(ره) برقرار خواهد شد.

براساس برنامه اعلام شده در روز دوشنبه، عملیات بازگشت حجاج از دو شهر مدینه و جده به فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد انجام می‌شود و اولین گروه از زائران این استان از مدینه منوره با پرواز شماره ۱۵۲۷ شامل کاروان‌های ۱۹۱۰۰-۴۰۰۱۲ در ساعت ۱۱ و ۴۰ دقیقه به فرودگاه مشهد وارد می‌شوند و پرواز دوم از جده به شماره ۱۵۳۱ شامل کاروان‌های  ۱۹۰۴۶-۱۹۱۰۰-۱۹۱۳۴-۱۹۱۳۸ ساعت ۰۱:۳۰ بامداد روز ۲۸ تیرماه در فرودگاه مشهد به زمین می‌نشیند.

روز دوشنبه حجاج بیت‌الله الحرام استان خوزستان از فرودگاه جده با دو پرواز به کشور باز می‌گردند. پرواز اول به شماره ۱۵۳۳ شامل کاروان‌‌های ۲۰۰۰۶-۲۰۰۴۲ – ۲۰۰۴۹ ساعت ۱۱ و ۴۰ دقیقه پیش از ظهر در فرودگاه اهواز به زمین خواهد نشست و پرواز شماره ۱۵۴۳ شامل کاروان‌‌های ۲۰۰۰۶-۲۰۰۳۶ در ساعت ۰۱:۲۰ بامداد روز ۲۸ تیرماه وارد فرودگاه بین‌المللی اهواز خواهد شد.

همچنین در پنجمین روز عملیات بازگشت حجاج از مدینه به میهن بازگشت زائران هرمزگانی با دو پرواز آغاز می‌شود و پرواز شماره ۱۵۳۷ شامل کاروان‌های ۳۲۰۱۱-۳۲۰۱۹ در ساعت ۱۳ و ۱۰ دقیقه به فرودگاه بندرعباس وارد می‌شود و پرواز شماره ۱۵۳۹ شامل کاروان‌های۳۲۰۱۰-۳۲۰۲۳ در ساعت ۲۲ و ۱۰ دقیقه از فرودگاه بندرعباس به کشور بازمی‌گردند.

در دومین روز بازگشت حجاج اصفهانی از جده دو پرواز از فرودگاه جده به فرودگاه شهید بهشتی اصفهان برقرار خواهد شد و اولین گروه از حجاج در ساعت ۱۴ و ۳۵ دقیقه بعداز ظهر روز دوشنبه به شماره پرواز ۱۵۴۱ شامل کاروان‌های‌ ۱۳۰۴۵- ۱۸۰۰۸ به فرودگاه اصفهان وارد می‌شود و پرواز شماره ۱۵۴۷ شامل کاروان‌های ۱۳۰۴۵- ۱۳۰۷۶ در ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه شب در فرودگاه اصفهان به زمین خواهد نشست.

روز دوشنبه، سه پرواز از جده و مدینه به فرودگاه امام (ره) انجام خواهد گرفت و پرواز شماره ۱۵۴۵ از جده شامل کاروان‌های ۱۷۰۵۶-۱۷۳۵۳- ۴۹۰۰۸ ساعت ۱۳ و ۴۰ دقیقه در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به زمین می‌نشیند و پرواز دوم از جده به شماره پرواز ۱۵۳۵ شامل کاروان‌های ۱۷۰۰۲-۴۱۰۲۰ در ساعت ۳ و ۵۵ دقیقه بامداد روز ۲۸ تیرماه در فرودگاه امام (ره) ۰۳:۵۵ بامداد روز ۲۸ تیرماه فرود می‌آید و همچنین پرواز شماره ۱۵۲۹ از مدینه شامل کاروان‌های‌ ۳۵۰۲۹-۳۷۰۱۲ در ساعت ۱۷ و ۵۵ دقیقه عصر وارد فرودگاه امام خمینی(ره)  خواهد شد.

خانواده‌های حجاج برای دریافت اطلاعات مربوط به روز و ساعت پروازهای بازگشت می‌توانند به سایت haj.iranair.com مراجعه کنند.

همچنین هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» برای دسترسی هموطنان به اطلاعات پروازهای بازگشت حجاج به کشور، شماره تلفن‌های پاسخگویی را در مراکز استان‌ها به شرح ذیل را در نظر گرفته است:

مرکز ارتباطات مردمی «هما» ۴۶۶۲۵۱۵۱-۰۲۱ – فرودگاه اهواز ۳۴۴۴۴۷۹۸ و ۳۴۴۴۲۰۹۳-۰۶۱ – فرودگاه مشهد مقدس ۰۹۱۵۹۱۱۴۳۶۵ – فرودگاه بندرعباس ۳۳۶۱۱۳۴۸ و ۳۳۶۱۱۳۴۴-۰۷۶ – فرودگاه اصفهان ۰۹۱۳۸۷۵۶۸۰۰ – ۰۹۱۳۱۸۸۱۲۵۸ 

انتهای پیام/

اخباراقتصاد
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید