سامورایی‌ها سومین قربانی بسکتبال ایران؛ ملی‌پوشان با سرگروهی به مرحله بعد رفتند

بدون دیدگاه
 

به گزارش ایرنا، تیم ملی بسکتبال ایران امروز(یکشنبه) در دور سوم و پایانی مرحله گروهی رقابت‌های کاپ آسیا به مصاف ژاپن رفت تا شاهد یک جدال جذاب بین دو تیم فاتح گروه برای کسب عنوان سرگروهی باشیم. دیداری که در پایان با برتری ۸۸ بر ۷۶ ملی‌پوشان ایران به اتمام رسید.

شاگردان سعید ارمغانی پس از غلبه بر سوریه و قزاقستان پا به این دیدار گذاشتند. سامورایی‌ها نیز نتایجی مشابه ایران را کسب کرده بودند اما در بازی برابر ملی‌پوشان نتوانستند کاری از پیش ببرند.

ایران با همان ترکیب اصلیِ ۲ بازی قبل یعنی سجاد مشایخی، بهنام یخچالی، محمد جمشیدی، ارسلان کاظمی و حامد حدادی وارد زمین شد. نیمه نخست با برتری ۴۸ بر ۳۴ ایران به اتمام رسید. در ۱۰ دقیقه نخست رقابت نزدیکی بین ۲ تیم برقرار بود اما در کوارتر دوم ایران توانست فاصله خوبی را با حریف ایجاد کند.

ملی‌پوشان در نیمه دوم هم آغاز بهتری داشتند و موفق شدند در ۱۰ دقیقه سوم با حساب ۲۰ بر ۱۲ به برتری دست پیدا کنند تا برتری ۳۰ بر ۲۰ تیم شرق آسیایی در کوراتر چهارم نتواند خللی در ثبت سومین پیروزی ایران ایجاد کند.

بدین ترتیب بسکتبالیست‌های ایران موفق شدند از سومین بازی خود در گروه سوم نیز با موفقیت بیرون آمده و به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شوند. حریف بعدی ایران یکی از تیم‌های اردن یا چین تایپه خواهد بود.

اخبارورزش
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید