بیانیه‌ تهدیدآمیز فدراسیون فوتبال: با بی‌انضباطی، بداخلاقی و ایجاد شکاف در تیم ملی برخورد می‌کنیم

بدون دیدگاه
 

به گزارش ایرنا، دراگان اسکوچیچ، بعد از جلسه اعضای هیئت رئیسه و کمیته فنی فدراسیون فوتبال به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران باقی ماند.

از صبح امروز (یکشنبه) در کمپ تیم‌های ملی شاهد برگزاری جلسه اعضای هیئت رئیسه و اعضای کمیته فنی فدراسیون فوتبال بودیم.

جلسه‌ای که بعد از چند ساعت به اتمام رسید و نهایتا دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی باقی ماند تا در جام جهانی ۲۰۲۲ سکاندار نیمکت ایران باشد.

پس از این ابقا فدراسیون فوتبال بیانیه‌ای را صادر کرد، در این بیانیه آمده است:

با عنایت به موضع گیری های مکرر قبلی فدراسیون فوتبال مبنی بر حمایت کامل از کادر فنی تیم ملی و با توجه به نتایج قابل قبول تیم ملی که محصول هم افزایی و تلاش مشترک بازیکنان، کادر فنی، فدراسیون و حمایت های مجموعه حاکمیت جمهوری اسلامی ایران بوده، هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال بار دیگر بر حمایت همه جانبه از کادر فنی تیم ملی تاکید نموده و بر این اساس همکاری دوطرف همچنان استمرار خواهد داشت.

بدیهی است فدراسیون فوتبال از این پس با هرگونه بی انضباطی، بداخلاقی و ایجاد شکاف و اختلاف در تیم ملی در هر سطحی با قاطعیت و مطابق قوانین و مقررات برخورد خواهد کرد.

بر این اساس در آستانه بازی های مهم جام جهانی قطر از همه هواداران پرشور فوتبال ایران، اصحاب رسانه، پیشکسوتان و همه کسانی که دل در گرو اعتلای پرچم پر افتخار جمهوری اسلامی ایران دارند تقاضا داریم که در جهت همبستگی و اتحاد بیشتر در تمامی ارکان تیم ملی حداکثر همراهی و همدلی را داشته باشیم.

اخبارورزش
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید