تولدی در پنجاه‌وشش‌سالگی؛ شهره به مازیار

بدون دیدگاه
 

این پست به‌سرعت در تمام شبکه‌های خبری و رسانه‌های کشور منتشر شد. چراکه او هم بازیگر محبوبی است و هم خبری که داد بُعد و عمق بسیاری داشت.

تولد مازیار لرستانی در آستانه ۵۶ سالگی هم‌زمان شد با کشف تازه او از خودش، مسیری شخصی که به دلیل شخصیت او به عرصه عمومی کشیده شد و واکنش‌های بسیاری را به همراه داشت. او برای کنترل فضای مجازی صفحه‌ای با نام جدید و پیشین خودش باز کرد تا بتواند ارتباط مستقیمی با مخاطبانش داشته باشد.

مازیار- شهره – لرستانی با توجه به وضعیت فردی‌اش به‌عنوان یک «ترنس» نوشت: «ترنس‌ها چیز زیادی نمی‌خواهند، یک زندگی عادی مثل همه، از سرزنش خسته‌اند، گرفتار شرایطی هستند که دست خودشان نبوده، اشک‌ها ریخته‌اند روی سجاده‌های گشوده شده و از خدا کمک خواسته‌اند»

تغییر وضعیت او به‌عنوان ترنس و یافتن جنسیت واقعی و برابر با خود، بازتاب بسیاری را در گزارش وضعیت این گروه از جامعه در پی داشت. این اقدام او باعث تحلیلها و گزارش‌هایی با موضوع ترنس‌ها و شناخت بهتر جامعه از آنان شد. گزارش‌ها و محتواهایی که سعی می‌کرد وضعیت این گروه از جامعه را واکاوی کند و شرایط دشوار افراد ترنس را توضیح دهد.

اینکه مازیار لرستانی کماکان به کار بازیگری ادامه خواهد داد یا نه هم یکی دیگر از مباحث مطرح در این روزها بود. او دریکی از پست‌های صفحه شخصی‌اش، با انتشار فیلمی از دوره نقاهت و درمان خود، گفت: «۵۶ سال به اسم شهره لرستانی زندگی کردم، هنوز اسمم در شناسنامه شهره است؛ اما عرفاً و شرعاً من از امروز زن نیستم، امیدوارم بتوانم باز هم در زیر سایه بزرگان سینما به مردم کشورم خدمت کنم.»

او در آخرین پستش از مردم خواست به فیک‌نیوزها و صفحات بسیاری که با نام او در فضای مجازی باز شده بی‌توجه باشند و تنها خود او را پیگیری کنند.

اقدام مازیار لرستانی همچون سامان ارسطو که چهره‌ای شناخته‌شده برای جامعه است، می‌تواند به درک بهتر شرایط افراد ترنس در جامعه کمک کند.

بیشتر بخوانید:

شهره لرستانی تغییر جنسیت داد، نام جدید او چیست؟ / عکس

ببینید | توضیحات مازیار لرستانی درباره فیک نیوزها

ترنس کیست؟ از نحوه تغییر هویت جنسی تا مشکلات اجتماعی برزخی میان تن و جان

کس | تصویری جالب از دوران کودکی شهره لرستانی و تیپ پسرانه‌اش

ببینید | روایت مازیار لرستانی از پوشیدن لباس و تیپ مردانه در دوره‌ای که شهره بود

عکس | شهره لرستانی در لباس سربازی و تلاش برای رفتن به جبهه

بازیگران و هنرمندان
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید