کارگروه سرود تیم ملی فوتبال در جام جهانی تشکیل شد

بدون دیدگاه
 

محمود سالاری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: هم اینک کارگروه جام جهانی تشکیل شده است. این کارگروه دارای محورهای مختلفی بوده که در وزارت ارشاد توسط سازمان فرهنگ و ارتباطات در حال انجام است.

معاون وزیر ارشاد تاکید کرد: در کارگروه مذکور همه جوانب جام جهانی۲۰۲۲ قطر اعم از هنری و فرهنگی مورد بحث قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه هنوز در این کارگروه به جمع بندی سرودی نهایی نرسیده‌ایم خاطر نشان کرد: امیدواریم به زودی سرود نهایی مشخص شود، در خصوص مشخص شدن خواننده هنوز مباحث مبنایی وجود دارد که انجام خواهد شد.

سالاری در پاسخ به سوالی مبنی براینکه در خصوص کیفیت این سرود چه تدابیری دارید تصریح کرد: هر وقت و انتخابی صورت می‌گیرد موافق و مخالفانی دارد، امسال نمی‌توانم بگوییم این موافقان و مخالفان همه موافق خواهند شد بلکه باید اذعان داشت که در علم فیزیک بازده ۱۰۰ درصدی هنوز وجود ندارد ولی باید در ذائقه جهانی آن را بحث و بررسی کرد.

سالاری اضافه کرد: در دوره‌های گذشته زحماتی توسط متولیان امر کشیده شد، نه می‌توانم له و یا علیه آن حرف بزنم. باید بگویم هر انتخابی در هر زمانی می‌تواند موافق و مخالفانی داشته باشد ولی قطعا کار آبرومندی و در شان نام ایران و با طعم و عطر ایرانی باید انجام شود.

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به این سوال قبل از جام جهانی و همچنین در حاشیه جام جهانی غرفه‌های فرهنگی ایجاد می‌شود، امسال نیز چه برنامه‌ای در این خصوص دارید؟ گفت: امسال در جلسات مذکور گفت وگو لازم انجام می‌شود تا یک مکان مناسب در قطر تدارک دیده شود تا صنایع هنری و صنایع دستی کشورمان به نمایش عموم گذاشته شود.

تیم فوتبال ایران در گروه ب جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نیز با کشورهای انگلیس، ولز و آمریکا هم گروه است.

اخبارورزش
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید