نعمتی: هنوز از فصل گذشته طلب داریم/ پرسپولیس لیگ را با قدرت آغاز می‌کند

بدون دیدگاه
 

به گزارش ایرنا، سیامک نعمتی پیش از تمرین روز دوشنبه تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به شرایط سرخپوشان در لیگ بیست و دوم، اظهار داشت: آماده هستیم تا با قدرت کارمان را شروع کنیم چرا که تیم نقل و انتقالات را با قدرت آغاز کرد و آماده هستیم تا در فصل جذابی حضور پیدا کنیم.

وی در مورد برگزاری اردوی سرخپوشان در خارج از کشور، گفت: تا جایی که می‌دانم قرار نیست اردویی‌ در خارج از کشور برگزار شود. در این باره تابع تصمیم کادر فنی و باشگاه هستیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: به طور حتم هر تیمی نیاز دارد تا به اردو برود چرا که همدلی بازیکنان در اردوها بیشتر می‌شود با این حال چه به اردو برویم چه نرویم لیگ را با قدرت آغاز خواهیم کرد.

نعمتی در رابطه با اینکه بازیکنان از شرایط مالی حال حاضر باشگاه گلایه دارند گفت: بحث گلایه نیست. مدت زیادی است که فصل قبل از پایان رسیده اما هنوز بیست تا سی درصد از طلب بازیکنان باقی مانده است. امیدوارم این مشکل حل شود و انتظار ما از مدیریت این است که برای حل این مشکل قدم بردارند. چرا که باید با تمرکز بالا لیگ را آغاز کنیم.

وی در مورد تغییرات ایجاد شده تاکید کرد: بازیکنان خوبی به جمع ما پیوستند و امیدوارم که این فصل بتوانند خودشان را نشان بدهند. مربی دروازه بان‌ها و مربی بدنساز هم تغییر کرده اما کادر فنی خوبی داریم و سید جلال حسینی هم به کادر فنی اضافه شده که با بازیکنان رفیق است و می‌تواند به تیم کمک کند.

نعمتی در مورد اینکه او نامی از حمید مطهری نبرد گفت: او هم به پرسپولیس کمک زیادی کرده زحمات زیادی کشید و امیدوارم در تیم جدیدش (نساجی) موفق باشد.

نعمتی در مورد نرسیدن به پرسپولیس به قهرمانی در لیگ بیست و یکم خاطرنشان کرد: تلاش می کنم تا از مشکلات سخن نگویم اما فصل قبل مشکلات زیادی داشتیم که از بیرون بود. اگر مشکلات مالی برطرف شود و از نظر ذهنی بازیکنان شرایط خوبی داشته باشند دوباره به قهرمانی در لیگ و جام حذفی می‌رسیم.

اخبارورزش
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید