گزینه اصلی کی‌روش برای دفاع چپ تیم ملی کیست؟

بدون دیدگاه
 

به گزارش خبرجو24، گزینه اصلی کی‌روش برای دفاع چپ تیم ملی کیست؟ احسان حاج‌صفی به گزینه اصلی پست مدافع چپ تیم ملی در جام جهانی قطر تبدیل شده است.

احسان حاج‌صفی بزرگترین برنده اردوی ایران در اتریش بود. بازیکنی که این اواخر، جایگاهش در تیم ملی را از دست داده بود اما مقابل اروگوئه، نمایش خوبی داشت و بازی با سنگال با انتقال به پست دفاع چپ، توانست عملکردی درخشان داشته باشد. او حالا با این کیفیت، گزینه اصلی کارلوس کی‌روش برای سمت چپ خط دفاع تیم ملی محسوب می‌شود. رقبای او هم فعلا، زیاد روی فرم نیستند.

حاج‌صفی در اولین بازی دوستانه ایران با اروگوئه، به عنوان هافبک میانی وارد زمین شد. حدود دقیقه ۷۰، کارلوس کی‌روش ابوالفضل جلالی مدافع چپ ایران را بیرون کشید و حاج‌صفی، به سمت چپ رفت. ایران در همین دقایق، بازی بهتری به نمایش گذاشت و توانست تک گل بازی را به حریف بزند. در بازی ایران و سنگال، حاج‌صفی از ابتدای مسابقه مدافع چپ ایران بود. دقیقه ۵۴، او توانست با یک حرکت تماشایی توپ را از روی خط دروازه بیرون بکشد و جلوی گلزنی حریف را بگیرد. پس از گل سنگال، بیشتر نفوذهای ایران از سمت حاج‌صفی انجام شد. او دو بار، قدوس و آزمون را صاحب موقعیت کرد و سومین پاس طلایی او، روی سردار فرود آمد و ایران به گل مساوی رسید. همین کارنامه، فعلا معادلات سمت چپ تیم ملی را به نفع او تغییر داده است.

اخبارورزش
کی روش
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید