طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت تصویب شد

بدون دیدگاه
 

به گزارش خبرجو24، نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از تصویب طرح ساماندهی کارکنان دولت در جلسه امروز کمیسیون خبر داد.

ولی اسماعیلی گفت: طرح ساماندهی کارکنان دولت که کلیات آن چهار ماه قبل تصویب شده بود طی جلسات فشرده و مکرر با حضور نمایندگان سازمان امور اداری و استخدامی، مرکزپژوهش‌های مجلس، و کارشناسان زبده امور استخدامی بررسی و در کمیسیون به تصویب رسید.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی می گوید: آخرین جلسه کمیسیون درباره بررسی این طرح امروز برگزار شد و ماده واحده و هشت تبصره ذیل ماده واحده رای نهایی را کسب کرد.

اسماعیلی گفت: در صورت تصویب نهایی این طرح در صحن علنی و بر اساس تبصره ۲ این طرح تمام نیروهایی که تحت عناوین نیروهای عمرانی، حجمی، شرکتی و سایر عناوین مشابه مشغول هستند تبدیل به کار معین شده و امنیت شغلی خواهند داشت.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی می گوید: بدین ترتیب و در صورت تصویب نهایی طرح یکی از وعده های انتخاباتی آیت الله رئیسی مبنی بر عدالت در پرداخت و عدالت استخدامی محقق خواهد شد و نیروهایی که قراردادهای ۲۹ روزه و یا سه ماهه داشتند از امنیت شغلی برخوردار خواهند شد.

به گفته او، امروز این طرح در کمیسیون جمع بندی و به هیات رئیسه داده شد و امیدواریم در صحن علنی هم با رای موافق نمایندگان مواجه شود.

اسماعیلی گفت: بر اساس این طرح شرکت‌های واسط بین دستگاه‌های اجرایی و نیروهای شرکتی و همچنین امضاهای طلایی حذف خواهند شد و فرایند استخدام تنها از طریق آزمون استخدامی و طی مراحل گزینش انجام خواهد شد.

اخباراقتصاد
استخدام کارکنان دولت
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید