۲ سرباز ترک در اقلیم کردستان عراق کشته شدند

بدون دیدگاه
 

۲ سرباز ترک در اقلیم کردستان عراق کشته شدند

وزارت دفاع ترکیه، در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که در جریان عملیات نیروهای این کشور علیه حزب کارگران کردستان (پ‌ک‌ک) حداقل دو سرباز ترک در اقلیم کردستان عراق، کشته شده‌اند.

به گزارش ایلنا به نقل از کردستان ۲۴، وزارت دفاع ترکیه، در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که در جریان عملیات نیروهای آن کشور علیه حزب کارگران کردستان (پ‌ک‌ک) حداقل دو سرباز ترک در اقلیم کردستان عراق، کشته شده‌اند.

در این اطلاعیه، اسامی سربازان، «عمر فاروق سیولک» و «صلاح‌الدین تاشکین» اعلام شده است و تاکید شده که این سربازان در یک عملیات هوایی و زمینی ارتش ترکیه در مناطق کوهستانی استان دهوک شرکت داشته‌اند.

بنا بر این اطلاعیه، عملیات مذکور تحت عنوان پنجه – قفل در ماه آوریل آغاز شده است. همچنین خاطرنشان شده است که از زمان آغاز این عملیات از سوی ارتش ترکیه، تقریبا ٤٠ سرباز ترکیه کشته شده‌اند، اما پ‌ک‌ک اعلام کرده که در این عملیات هزار و ۵۰۰ سرباز ترک را کشته است.

ترکیه علاوه بر حملات هوایی و زمینی، با استفاده از پهپادهای نظامی به طور منظم شبه‌نظامیان پ‌ک‌ک را در داخل مرزهای اقلیم کردستان و مناطق مورد مناقشه بین اربیل و بغداد از جمله مخمور مورد هدف قرار می‌دهد.

انتهای پیام/

اخبارجهان
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید