تامین اجتماعی به ایران افراد هشدار داد

بدون دیدگاه
 

فراتی مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان جنوبی گفت: اخیراً پیام‌های تبلیغاتی طرح‌ها یا برنامه‌هایی خارج از مجموعه سازمان تأمین اجتماعی بدون مشخص شدن موسسه یا نهاد متولی به برخی از افراد ارسال شده است.

او گفت: این پیامک‌ها حاوی مطالبی همچون فراخوان صندوق بیمه اجتماعی مبنی بر اختصاص یارانه ۷۰ درصدی دولت به کلیه افراد فاقد بیمه اجتماعی و اعلام مشمولین طرح موصوف به صورت کلیه افراد ۱۸ تا ۵۵ سال، دانشجویان، رانندگان، زنان خانه‌دار، ورزشکاران، کارگران ساختمانی و فصلی است که مرتبط با طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی سازمان تأمین اجتماعی نیست و این سازمان هیچ گونه مسئولیتی در خصوص انعقاد قرارداد و بیمه پردازی افراد خارج از درگاه‌های رسمی ندارد.

فراتی گفت: گفتنی است مرکز پاسخگویی ۱۴۲۰ اداره کل ارتباطات و نظارت مردمی سازمان تأمین اجتماعی آماده پاسخگویی به همه سؤالات و ابهامات احتمالی و راهنمایی هموطنان در خصوص بیمه فراگیر خانواده ایرانی است.

مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان جنوبی گفت: عقد قرارداد طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی سازمان تأمین اجتماعی برای زنان خانه دار، دختران، دانشجویان و خوداظهاری شغلی تنها از طریق سامانه غیرحضوری این سازمان به نشانی es.tamin.ir یا مراجعه شعب یا کارگزاری‌های این سازمان امکان پذیر است.

او گفت: طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی تأمین اجتماعی با هدف تعمیم و گسترش پوشش فراگیر بیمه‌ای به زنان خانه‌دار، دختران، فرزندان اعم از دانشجویـان، خوداظهاری شغلی (صاحبان حرف و مشاغل آزاد) و همچنین بیمه اختیاری در حال اجرا است و متقاضیان و علاقه‌مندان برای کسب اطلاع از این طرح و ثبت نام در آن صرفاً باید از طریق راه‌هایی که اعلام کرده ایم اقدام کنند./ باشگاه خبرنگاران

اخبارحوادث
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید