آبروریزی عجیب در باره مرگ اسرا پناهی / اسرا پناهی در اغتشاشات فوت کرد؟

بدون دیدگاه
 

به گزارش خبرجو24، رسانه های ضد ایرانی با انتشار نام یک فوتی، «اسرا پناهی» مدعی شدند او همان دانش آموز مدرسه شاهد اردبیل است که ویدیوی انتقال او از این مدرسه به بیمارستان منتشر شده بود.عموی مرحوم اسرا پناهی در همین رابطه در گفتگو با خبرگزاری محلی باسبلان ما، با تکذیب و رد شایعات منتشر شده در خصوص نحوه فوت اسرا پناهی در فضای مجازی گفت: مرحوم اسرا اصلا دانش آموز مدرسه مذکور نیست.

آقای پناهی ادامه داد: اسرا دارای ناراحتی قلبی مادرزادی بود و بعد از یک ماه از درگذشت پدرش، ناراحتی قلبی اش تشدید شد، و از منزل به بیمارستان فاطمی منتقل شد. متاسفانه تلاش های پزشکان بی نتیجه ماند و وی دار فانی را وداع گفت.

وی خواستار برخورد با شایعه پراکنان شد و تصریح کرد: شایعات منتشر شده در خصوص نحوه فوت اسرا پناهی صحت ندارد و وی در بیمارستان به دلیل نارسایی قلبی فوت کرده است.

پنج شنبه گذشته در مدرسه شاهد اردبیل بین والدین برخی از دانش آموزان با مدیران مدرسه مشاجره ای شکل می گیرد که بعد از آن یکی از دانش آموزان به دلیل فشار عصبی ناشی از این دعوا دچار ضعف شده و با آمبولانس به بیمارستان منتقل می شود و در صحت کامل است.

رسانه های ضد ایرانی در تداوم دروغ های سریالی مدعی کتک زدن یک دانش آموز و فوت او شده و نام «اسرا پناهی» را منتشر کردند که مشخص شد این فرد بیمار فوت شده بیمارستان فاطمی و منتقل شده از منزل به بیمارستان است و ربطی به مدرسه شاهد اردبیل ندارد.

اخبارسیاسی
اسرا پناهی
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید