یک افشاگری عجیب از رختکن پرسپولیس! فوق ستاره خارجی لو داد

بدون دیدگاه
 

به گزارش خبرجو24، گولسیانی مدافع گرجستانی پرسپولیس می‌گوید: از همان روز اول متوجه شدم انتخاب مناسبی داشتم. پرسپولیس تیمی است که

تاثیر رختکن اعجاب انگیز این تیم لیگ برتری در قهرمانی لیگ برتر ایران. پرسپولیس موفق شد با در انزلی تیم ملوان را با تک گل یورگن لوکادیا شکست داده و جایگاه خود در صدرجدول را تثبیت کند. استقلال نزدیک ترین حریف پرسپولیس در خانه مقابل آلومینیوم اراک به تساوی بدون گل رضایت داد تا فاصله بین این دو رقیب به ۲ امتیاز برسد. گئورگی گولسیانی مدافع گرجستانی پرسپولیس اما با اشاره به روحیه اتحاد تیمی سرخپوشان تهرانی به تقدیر از جو حاکم بر رختکن این تیم پرداخت. مصاحبه این مدافع پرسپولیسی را در زیر می‌خوانید:

دلیل اصلی صدرنشینی پرسپولیس چیست؟

دلایل زیادی را می‌توان شمرد اما به نظر من پرسپولیس موفق و صدرنشین است چون رختکن فوق العاده ای دارد.

چطور؟

وقتی شما به باشگاهی مانند پرسپولیس می‌آیید احساس می‌کنید بازی در این تیم بسیار دشوار خواهد بود اما چیزی که من را متعجب کرد، تواضع موجود در بین بازیکنان تیم با وجود این همه سال موفقیت و قهرمانی بود. رابطه بین بازکنان و کادرفنی و جو موجود در رختکن پرسپولیس فوق العاده است. اینجا هیچ کس احساس برتری نسبت به دیگران ندارد و همه برای یک هدف تلاش می‌کنند و به همین خاطر هم موفق هستند.

پس حسابی از انتخاب پرسپولیس راضی هستی؟

از همان روز اول متوجه شدم انتخاب مناسبی داشتم. پرسپولیس تیمی است که قهرمانی‌های متعددی کسب کرده اما هرگز از موفقیت سیر نمی‌شود. دیدن مربیان و بازیکنانی که قهرمانی‌های متعددی کسب کرده اند و دیدن اینکه آن‌ها همانند یک خانواده هر روز برای پیشرفت و کمک به تیم به تمرین سخت مشغول می‌شوند باعث افتخار است و به من اثبات می‌کند که باشگاه مناسبی را انتخاب کرده ام.

بازی با ملوان انزلی چه طور بود؟

بازی سختی بود. این بازی در زمین حریف انجام می‌شد و ما هم برای حفظ جایگاه خودمان در صدر جدول باید برنده می‌شدیم. حریف هم میزبان بود و انگیزه داشت. ملوان نمی‌خواست بازنده از زمین خارج شود و خیلی هم خوب تلاش کرد اما در نهایت این پرسپولیس بود که با تجربه بیشتر و هوشیاری برنده شد. ما می‌دانستیم از این مسابقه چه می‌خواهیم و حدس می‌زدیم بردن در این دیدار تیم پرسپولیس را در صدر جدول نگه خواهد داشت.

یعنی فکرش را می‌کردید استقلال مقابل آلومینیوم اراک امتیاز از دست بدهد؟

ما فقط به بازی‌های پرسپولیس فکر می‌کنیم و روی بازی‌های خودمان تمرکز داریم.

بازی بعدی شما مقابل مس کرمان است و بعد لیگ تعطیل خواهد شد. نظری ندارید؟

مس کرمان هم تیم خوبی است. در این فصل همه تیم‌ها خوب و با انگیزه هستند و نمی‌توان در هیچ مسابقه ای یک تیم را از پیش برنده یا بازنده خواند. بازی با مس کرمان هم آسان نیست اما ما می‌خواهیم با برد و باز صدرنشینی به تعطیلات برویم.

نظرت درباره تعطیلی لیگ چیست؟

به هر حال جام جهانی برخلاف همیشه این بار در زمستان برگزار می‌شود این موضوع یک مقدار لیگ‌ها را دچار چالش کرده است. این تصمیمی‌است که گرفته شده و امیدوارم هم پرسپولیس لیگ را با صدرنشینی به پایان برساند و هم تیم ملی ایران بتواند در جام جهانی حضوری موفق داشته باشد.

آیا ایران می‌تواند در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر موفق شود؟ جایی گفته بودی در جام جهانی طرفدار تیم ملی ایران هستی؟

چند سالی می‌شود که در ایران زندگی می‌کنم و به نوعی ایران کشور دوم من شده است. من می‌دانم شما بازیکنان با استعداد و خوبی دارید و دوست دارم به اندازه این استعداد تیم ایران در جام جهانی نتیجه بگیرد. من فکر می‌کنم با توجه به اینکه مسابقات در قاره آسیا و کشور قطر برگزار می‌شود، تیم ملی ایران می‌تواند شانس زیادی برای موفقیت و حتی صعود از گروه خود در جام جهانی داشته باشد.

بدون دسته بندی
پرسپولیس
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید