واکنش یک نماینده مجلس به صحبت‌های رئیس‌جمهور سابق

بدون دیدگاه
 

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها توانست با برگرداندن مولفه های قدرت جمهوری اسلامی قدرت دیپلمات‌ها را برای مذاکره بازتر کند و امروز بخشی از توانمندی ما در میز مذاکره حاصل طرح مصوب مجلس است.

ابراهیم رضایی در گفت و گو با ایسنا در واکنش به صحبت های اخیر رییس جمهور سابق درباره تحریم ها گفت: به نظر می‌رسد آقای روحانی دچار فراموشی شده است. متاسفانه در دولت قبل هیچ تلاشی برای گرفتن تضمین از طرف مقابل نشده بود و حتی آقای روحانی ادعا می کرد ما در طی ۴۸ ساعت می توانیم برداشتن تحریم از طرف غرب را راستی آزمایی کنیم در صورتی که پروسه فروش یک تانکر نفت هم بیش از یک ماه طول می کشد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس افزود: در حالی آقای روحانی ادعا می کند که می توانست در اسفند ماه ۹۹ تحریم ها را پایان دهد که نظام به او و برنامه هایش ۸ سال زمان داد و به غیر از حرف و وعده های پوچ ما شاهد هیچ پیشرفتی در کار نبودیم.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها مصوب مجلس شورای اسلامی توانست با برگرداندن مولفه های قدرت جمهوری اسلامی قدرت دیپلمات‌ها را برای مذاکره بازتر کند و امروز بخشی از توانمندی ما در میز مذاکره حاصل طرح مصوب مجلس است.

رضایی اضافه کرد: اگر با دست فرمان آقای روحانی وضع کشور ادامه پیدا می‌کرد، مطمئن باشید نه از تاک خبری می ماند و نه از تاک نشان. با نزدیک شدن به انتخابات بانیان وضع موجود باز هم تمایل به برگشت به قدرت کرده اند و برای دستیابی به قدرت خیز برداشته اند؛ اینکه پس از مدت ها آقای روحانی در فضای سیاسی پدیدار شده به خاطر همین برنامه سیاسی است.

انتهای پیام

اخبارسیاسی
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید