نماینده مجلس: مردم در کنترل تورم انتظار جدی دارند

بدون دیدگاه
 

به گزارش خبرنگار ایرنا ، علی حدادی روز پنجشنبه در نشست اداری استان البرز با حضور وزیر اقتصاد و دارایی افزود: در دولت انقلابی و مردمی سیزدهم که رییس جمهور آن پای کار و میدانی است باید این مهم را بیشتر مورد توجه قرار داد .

وی با اعلام اینکه همه مامدیون خون شهدا اعم ازشهدای جنگ تحمیلی ، سلامت و امنیت به ویژه شهید روح الله عجمیان  هستیم گفت: بهترین مردم را داریم که در سخترین روزها پای کاری نظام اسلامی هستند اما انتظاراتی دارند که باید برآورده کرد .

حدادی بیان داشت: از وزیر اقتصاد و دارای به عنوان  بازوی اقتصادی کشور انتظار بیشتری است و بر اساس ارتباطاتی که با مردم در روستاها و شهرها داشتیم باید مشکلات اقتصادی را جدی گرفت .

وی اضافه کرد: باید رونق اقتصادی داشته باشیم در بحث مسکن  متاسفانه هدفگذاری که رونق اقتصادی داشته باشد را نداشتیم باید در این زمینه به بخش خصوصی و مردم اعتماد شود بطوریکه در بافت های فرسوده حرکتی اساسی صورت گیرد .

حدادی اعلام داشت: مردم آمادگی دراین زمینه دارند چراکه جوانان امروز با مشکل اجاره مسکن مواجه هستند .

وی با اشاره به مهاجرت پذیری سالانه ۱۲۰ هزار نفر دراستان البرز ومشکلات نزدیکی این استان به پایتخت گفت:  باید به شاخص های این استان نگاه ویژه داشت  و مشوق های سرمایه گذاری داخلی و خارجی برای آن تعریف شود .

حدادی افزود: سهمیه ارد و نان نظارت درست شود و با توجه به اینکه تشکیل سازمان ملی مهاجرت امروز مهاجران افغانه مشکلاتی دارند باید سهمیه مردم و مهاجران دراین زمینه تعیین شود .

وی بیان داشت: رصد بند الف تبصره ۱۸ و تعیین تکلیف آن مهم است و باید سهم البرز با توجه به ظرفیت های آن مناسب باشد .

نماینده مردم طالقان ،نظرآباد ، ساوجبلاغ و چهارباغ در مجلس شورای اسالمی گفت: ختیارات بانکهای دولتی در استان البرز باید با استان های دیگر  متفاوت باشد .

وی اضافه کرد: منابع درآمدی ما در البرز خوب است ایرادی به توزیع اعتبار بودجه داریم  بنابراین در منابع درآمدی اختیار بانکهای  این استان باید کامل باشد.

حدادی ادامه داد: برخی از پرونده ها منابع مالیاتی درآمدزایی برای البرز ندارد در بخش تولید چنانچه در گذشته ۳۵۰ پرونده دراین زمینه داشتیم اکنون به ۳۰ پرونده رسیده است .

وی یاد اورشد:  باید منابع درآمدی این پرونده ها به استان البرزآورده شود و یک فکر اساسی دراتباط با کنترل نرخ ارز در کشور انجام شود .

وی با اشاره به تلاش های بی نتیجه دشمنان در اغتشاشات اخیر افزود: نیروی انتظامی و بسیج  ۴۶ روز کف خیابان بودند که امنیت امروز برقرار است و جای قدردانی است .

این نماینده مردم در مجلس در ادامه خواستار تعیین تکلیف لکه های صنعتی استان البرز که در فعالان اقتصادی با  ۳۰ سال سابقه را در خود جای داده شد و از وزیر اقتصاد و دارایی خواست تا موانع این تولید کنندگان در اشتغال و رونق تولید مرتفع شود .

حدادی با اشاره به حذ ف ارز ترجیحی که قرار بود اتفاقاتی بیفتد و حمایت های تولید را در برداشته باشد گفت: دولت نقش ویژه ای در موضوع اقتصادی دارد  و دراین زمینه تثبیت اشتنغال و ایجاد اشتغال باید با دقت نظر دنبال شود .

وی در ادامه بر توجه هرچه بیشتر به شاخص های البرز تاکید کرد و گفت: دراین استان ظرفیت های قابل توجهی در حوزه تولید دارو و سایر تولیدات داریم که می توانند با حمایت بیشتر نقش موثری را در رونق اقتصادی کشور داشته باشند .

مهاجرت
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید