10 ادکلن زنانه برای پاییز و زمستان

بدون دیدگاه
 

ادکلن زنانه برای پاییز و زمستان

از آنجایی که اغلب بانوان به نوع لباس پوشیدن و ظاهر آراسته و معطر خود بسیار اهمیت می دهند، معمولاً در آغاز هر فصل به دنبال آراسته ترین لباس ها و جدید ترین رایحه ها و خرید عطر و ادکلن مناسب هستند. با آغاز فصل پاییز و نزدیک شدن زمستان چه چیزی می تواند برای آنها دلچسب تر و بهتر از یک عطر گرم خوشبو باشد؟! 

 

10 ادکلن زنانه برای پاییز و زمستان, ادکلن زنانه برای پاییز و زمستان, معرفی ادکلن زنانه برای پاییز و زمستان

ادکلن های زنانه برای پاییز و زمستان

 

همانطور که پوشش خود را با تغییر فصل تغییر می دهید، یک ادکلن زنانه خوشبو هم می تواند به تکمیل استایل مناسب شما کمک زیادی بکند. عطرهای خنک که تابحال و در فصل تابستان استفاده می کردید با حال و هوای پاییزی متناسب نیستند و باید با رایحه های گرم و سنگین تر جایگزین شوند.

 

یک ادکلن زنانه برای پاییز و زمستان معمولا از نت های تند مانند رایحه های چرم، یا ادویه های شرقی تند مثل عنبر عود و یا قهوه و الکل، یا نت های گرم مثل وانیل، چوب، نعنا و مشک و نت های شیرین مثل شکلات تشکیل شده است. 

 

زمان انتخاب یک ادکلن زنانه برای پاییز و زمستان، برخی بانوان عطرهای معتدل و برخی گرم را ترجیح می دهند و این کاملاً به طبع و سلیقه آنها بر می گردد. ما در این مطلب چند نمونه برتر و پرفروش این دو طبع را به شما معرفی کرده ایم و امیدواریم بهترین انتخاب را  زمان خرید عطر و ادکلن داشته باشید.

 

ادکلن های زنانه برای پاییز و زمستان, جیورجیو آرمانی اس آی ادو پرفیوم, ادکلن جیورجیو آرمانی اس آی ادو پرفیوم

خرید ادکلن های زنانه برای پاییز و زمستان

 

جیورجیو آرمانی اس آی ادو پرفیوم –  GIORGIO ARMANI – Si Eau de Parfum

ادکلن زنانه جیورجیو آرمانی اس آی ادو پرفیوم رایحه گرم و بسیار جذابی برای فصل پاییز و زمستان دارد. در این ادکلن زنانه چیزی که بیشتر جلب توجه می کند رایحه شهد انگور فرنگی سیاه در نت های اولیه، فریزیا و رز سنتیفولیا در نت های میانی و رایحه بسیار معطر و قوی مشک با رده هایی از روایح چوبی است. ترکیب این نت ها در کنار یکدیگر حال و هوای این ادکلن زنانه را بسیار دلپذیر و جذاب کرده است. جیور جیو آرمانی این ادکلن را در سال 2013 معرفی کرد. این عطر ظاهر بسیار ساده و شیکی دارد.

 

ایو سن لورن مانیفستو(منیفستو) ادو پرفیوم – YVES SAINT LAURENT – Manifesto EDP

عطر زنانه مانیفستو، عطری اغواگر با رایحه های شیرین وانیل و مرکبات است. مطمئن باشید که هرگز از استشمام رایحه آن سیر نخواهید شد. این ادکلن زنانه در سال 2012 مختص بانوان شاد و سرزنده منتشر شد. اگر به دنبال یک ادکلن زنانه برای پاییز و زمستان با رایحه نسبتاً سنگین هستید، ایو سن لورن مانیفستو زنانه، انتخاب مناسبی است.

 

ورساچه کریستال نویر ادو پرفیوم (مشکی) – VERSACE – Crystal Noir EDP

این ادکلن زنانه با رایحه گرم و ماندگار از محصولات پرفروش و پرطرفدار ورساچه برای فصل پاییز و زمستان است و با اینکه نزدیک به دو دهه از انتشار آن گذشته رایحه آن هرگز تکراری نشده است. مشک و عنبر ترکیبات اصلی این عطر هستند و با قرار گرفتن در کنار اسانس های کمیاب، ناب و شورانگیز گلی و میوه ای مثل یاسمن، شکوفه پرتقال و … به نت های عطر تازگی و لطافت خاصی بخشیده است.

 

دیور پویزن گرل – Dior – Poison Girl

در سال 2016، دیور ادیشن جدیدی با نام پویزن گرل به عطرهای کالکشن پویزن اضافه کرد. طراحی شیشه عطر کاملاً دلفریب و زنانه است. دیور این ادکلن زنانه را با سرشت گلفام با سویه های تلخ و شیرین خلق کرد و آن را تقدیم روحیه سرکش بانوان جوان کرد. ترکیبات خاص و گرانبهای دیور پویزن گرل و بهره گیری از نت های متفاوت این عطر که هر کدام از گوشه ای از این جهان تهیه شده است، پویزن گرل را در دسته عطرهای نسبتا گران زنانه پاییزی دسته بندی کرده است.

 

کارولینا هررا گود گرل – CAROLINA HERRERA – Good Girl

بعید میدانم تابحال نام هررا گودگرل را نشنیده باشید و یا با دیدنش جذب طراحی خاص شیشه اش نشده باشید! ادکلن زنانه هررا گودگرل با رایحه هوس انگیزش در همان ابتدا با طراحی شکیل بطری عطرش دلربایی می کند. سپس با رایحه مسحور کننده اش همگی را سرمست عطر خوش گل مریم و دانه های تونکا می کند. یاس رازقی و گل مریم در کنار عطر متفاوت قهوه و بادام، اسرارآمیزی این پدیده روایح را صد چندان می کند. کارولینا هررا گود گرل از بهترین انتخاب ها به عنوان ادکلن زنانه برای پاییز و زمستان است.

 

خرید بهترین عطرهای پاییزه و زمستانه زنانه, خرید عطر و ادکلن زنانه, خرید عطر و ادکلن از سایت عطر افشان

معرفی ادکلن های زنانه برای پاییز و زمستان

 

الی ساب له پارفوم (الیه سعب لی پرفیوم) – ELIE SAAB – Elie Saab Le Parfum EDP

این ادکلن زنانه فوق العاده اولین ادکلن معرفی شده توسط برند الی ساب است. الی ساب آمیزه های چوبی و گلی دارد و با نت های بینظیر و هوس انگیز شکوفه پرتقال شروع می شود و با نت های یاس ادامه می یابد. نت های پایانی ترکیبی از سدر، نعناع هندی و عسل و گل رز هستند. رایحه این ادکلن زنانه معتدل و ملایم است و انتخاب مناسبی برای استفاده مداوم روزهای و شب های خنک و بارانی فصل پاییز است.

 

ویکتور اند رولف فلاوربمب ادو پرفیوم – VIKTOR&ROLF – Flowerbomb EDP

بیشتر جذابیت ادکلن زنانه ویکتور اند رولف فلاوربمب ادو پرفیوم در این است که با وجود اینکه رایحه اش معتدل و نسبتاً ملایم است در حین حال حالت رسمی دارد رایحه اش بسیار شیک و برازنده حضور در مهمانی های شبانه است. این عطر خاص و استثنایی بعد از عرضه در سال 2005 سلیقه بانون سخت پسند را به خوبی پوشش داده و هرگز از آن دست نکشیده و از رایحه آن خسته نشده اند. 

 

نارسیس رودریگز پودری  – narciso rodriguez – Narciso Poudree

نارسیس رودریگز پودری  یکی از جذاب ترین عطرهای پاییزی زنانه با رایحه بسیار دل انگیز و شگفت انگیزش در میان ادکلن های زنانه این برند می درخشد. این ادکلن زنانه رایحه نیمه رسمی دارد و برازنده بانوان جوان شیک پسند و علاقمند به عطرهای با حالت پودری است. ادکلن زنانه پاییزی نارسیس رودریگز پودری در سال 2016 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.

 

ایوسن لورن مون پاریس – YVES SAINT LAURENT – Mon Paris

اگر به دنبال یک ادکلن زنانه برای پاییز و زمستان با رایحه ملایم هستید، ایو سن لورن مون پاریس، انتخاب را برای شما بسیار ساده خواهد کرد. این ادکلن زنانه آغازی میوه ای گلی مسحور کننده بر پایه چایپر تیره دارد و با ترکیب آمیزه های نارنج، توت فرنگی، تمشک و گلابی شروعش را شکوهمندانه تر می کند. استفاده از رایحه هایی مثل گل صد تومانی، یاس و شکوفه پرتقال بوی عطر را بسیار خاص تر می کند. اما این ادکلن زنانه با رایحه مشک سفید، آمبروکسان و نعناع هندی پایانی مقتدر و شکوهمندانه با رایحه های چایپر و کلاسیک زنانه دارد. این عطر در سال 2016 برای علاقمندان به رایحه های معتدل پاییزی منتشر شد.

 

هرمس تویلی د هرمس – HERMES – Twilly d’Hermes

هرمس تویلی د هرمس یکی از جذاب ‌ترین عطرهای پاییزی زنانه است و رایحه جذاب و شگفت ‌آورش شما را درجا سحر خواهد کرد! این عطر فرانسوی در سال 2017 به لیست ادکلن زنانه برای پاییز و زمستان اضافه شد، آغاز متنوع و خیره‌کننده گلفام و طراوت بخش در کنار گرمی و تندی زنجبیل بر پایه نت های چوب صندل سفید رویایی وصف نشدنی خلق می کند و بانوان جوان را سرشار از حس جوانی و سرزندگی می کند.

 

در این مقاله اشاره ای کوتاه به 10 مورد از بهترین عطرهای پاییزه و زمستانه زنانه داشتیم. می توانید با مراجعه به سایت atrafshan.ir عطرهای متنوع دیگری را مشاهده کنید.

 

سبک زندگیمد و زیبایی
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید