واکنش سرمربی برزیل به رقصش پس از پیروزی بر کره جنوبی! / تیته: منم باید برقصم!!

بدون دیدگاه
 

به گزارش خبرجو24؛ تیم ملی برزیل در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 به مصاف کرواسی می رود.تیته در کنفرانس خبری پیش از تقابل با تیم ملی کرواسی در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 حاضر شد و در مورد مسائل مختلفی صحبت کرد. تیته در ابتدای این کنفرانس خبری در مورد پله گفت:

برای او آرزوی سلامتی دارم، او الهام بخش همه ماست.

کرواسی؟

آن ها در سطح شخصی کیفیت فنی دارند و در سطح تیمی نیز همین طور است. آن ها انعطاف پذیری و پایداری دارند. ما فضیلت ها و نکات مثبت رقیب را می شناسیم اما روی تکرار عملکرد خوب خود تمرکز می کنیم. سپس هر تیمی که بهتر باشد، صعود می کند. بزرگ ترین نگرانی ما در مورد کرواسی، کیفیت بالای سه هافبک آن هاست.

خوشحالی گل ها؟

اولین چیزی که باید بگویم این است که این تیم من نیست، این تیم برزیلی هاست که من مسئولیت تمرین دادنش را دارم. بسیار متاسفم اما در مورد کسانی که تاریخچه، فرهنگ و سبک زندگی برزیلی ها را نمی دانند، نظری نمی دهم. به فرهنگ و روش زندگی تیمم احترام می گذارم. بچه های زیادی نیز خواهند رقصید چون این فرهنگ برزیل است، فرهنگی که به نظر کسی کاری ندارد. این روش زندگی ماست.

الکس ساندرو؟

او امروز بعد از ظهر با ما تمرین خواهد کرد و سپس خواهیم دانست که در دسترس است یا خیر اما تمایل ما به بازی ندادن به اوست زیرا نتوانسته تمرینات زیادی انجام دهد. این مصدومیتی متفاوت با مصدومیت نیمار است. باید با تیم پزشکی صحبت کنم.

اتحاد با تیم و رقصیدن آن ها؟

این ارتباطی بین افراد جوان است. من 61 ساله هستم اما این ارتباط را با بازیکنانم که می توانند جای نوه های من باشند، دارم. اگر لازم باشد برقصم، می رقصم. خیلی ریز از آن ها خواستم مرا پنهان کنند، رقصیدن در خون من نیست. تصویری که شکل می گیرد متعلق به فوتبالیست است.

اخبارورزش
تیته
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید