بیانیه فدراسیون فوتبال در مورد اظهارات اسکوچیچ

بدون دیدگاه
 

به گزارش خبرجو24؛ فدراسیون فوتبال ایران در بیانیه‌ای، طرح موضوعات‌ کذب و دور از واقعیت که به قصد جوسازی علیه فوتبال ملی ایران انجام گرفته را در مراجع ذی‌صلاح بین‌المللی و ملی‌، قابل پیگیری عنوان کرد.
پیرو مطالب منتشره منتسب به سرمربی سابق تیم ملی ایران، دراگان اسکوچیچ، فدراسیون فوتبال ایران، بیانیه‌ای به شرح زیر منتشر کرد:

به رغم سیاست فدراسیون در جهت حفظ آرامش فوتبال کشور، به دلیل اظهارات خلاف واقع سرمربی سابق تیم ملی که به روشنی از سوی برخی جریان‌های مخالف موفقیت‌های فوتبال این مرز و بوم و در ادامه غرض‌ورزی‌های اخیر صورت می‌گیرد، با ارائه مدارک و مستندات لازم که متعاقبا به مراجع ذی‌صلاح بین‌المللی ‌و ملی صورت می‌گیرد، پیگیری قانونی خواهد شد.

دراگان اسکوچیچ در صفحه اجتماعی خود خطاب به فدراسیون فوتبال ایران گفته بود:‌ اگر مربی‌تان به جای هوچی‌گری شهامت داشت، شانس صعود ایران بیشتر می‌شد. من از شما می‌خواهم که از نام من برای توجیه بزرگ‌ترین شکست خود یعنی با دریافت 6 گل مقابل انگلیس و شکست مقابل آمریکا در حساس‌ترین بازی برای ایران در تاریخ جام جهانی استفاده نکنید. در عوض از پاداش‌‌ها لذت ببرید. پاداش‌ها و ماشین‌هایی که برای شما به دست آورده‌ام و باید بابت این واقعیت از من تشکر کنید.

سرمربی پیشین تیم ملی ایران همچنین نوشته بود: لطفا مسئولیت تصمیم خود را برای آوردن کارلوس کی‌روش بپذیرید که برای سومین بار متوالی در تلاش برای صعود از دور گروهی ناکام ماند و در مرحله مقدماتی جام جهانی نتوانست کلمبیا و مصر را به جام جهانی بیاورد.

اخبارورزش
اسکوچیچ
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید