مدافع ملی‌پوش استقلال دربی را از دست داد؟

بدون دیدگاه
 

به گزارش خبرجو24؛مدافع ملی‌پوش استقلال دربی را از دست داد؟ ابوالفضل جلالی که به عنوان جوان‌ترین بازیکن تیم ملی ایران در جام جهانی قطر حضور یافت، در دیدار با آمریکا دقایقی فرصت حضور در ترکیب را یافت. او اما با وجود عملکرد خوب دچار بدشانسی و مصدومیت شد.

درباره جلالی گفته می‌شد که مصدومیتش جدی نیست و پزشکان استقلال نیز اعلام کردند او در هر شرایطی به دربی پایتخت می‌رسد. اگرچه جلالی دو سه روزی است به تمرینات گروهی استقلال اضافه شده اما حالا از اردوگاه آبی خبر می‌رسد که این مدافع ملی‌پوش به آمادگی صددرصدی نرسیده است.

جلالی امروز در صفحه شخصی خود یک استوری منتشر کرد تا شائبه نرسیدن او به دربی دوباره مطرح شود. او با انتشار عکسی از خودش با پیراهن استقلال نوشت: «برای سخت ترین اتفاق‌ها آماده‌ام، اما انتظار بهترین‌ها را دارم. خدایا شکرت.»

از سوی دیگر کادر پزشکی استقلال همه تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا جلالی را به مسابقه با پرسپولیس برسانند اما چیزی که تقریبا مشخص است، ساپینتو نمی‌تواند ریسک زیادی درباره فیکس بودن جلالی در دربی داشته باشد؛ چراکه ممکن است مصدومیت او تشدید شود.

اگر جلالی به دربی نرسد، جعفر سلمانی آماده حضور در ترکیب اصلی است تا در جناح چپ به میدان برود. با این حال باید کادرپزشکی استقلال درباره وضعیت این مدافع ملی‌پوش تصمیم بگیرند.

اخبارورزش
ابوالفضل جلالی
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید