تهمت جدید به اسطوره پرسپولیس / پیروانی قهر کرد!

بدون دیدگاه
 

به گزارش خبرجو24؛ تهمت جدید به اسطوره پرسپولیس / پیروانی قهر کرد! مهران حسنوند در خصوص اعلام رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پیرامون دیدار نفت مسجد سلیمان و پرسپولیس، اظهار داشت: متاسفانه نمی‌دانم روی چه گزارشی بر علیه من و عماد مهاجری رای صادر شده است. این درگیری را اصلا هدایت یزدی مدیرعامل یزدی به وجود آورد و ما اصلا در آن حواشی دخیل نبودیم. گفتند که حسنوند به مقامات و افشین پیروانی توهین کرده در صورتیکه پیروانی هم در این موضوع دخیل نبود. من کجای این جریان بودم که 10 میلیون جریمه بدهم؟

چرا صدای یزدی در بازی با استقلال در نیامد؟
وی افزود: هدایت یزدی برای اینکه در رسانه ملی دیده شود اتهامی به پیروانی زد. نمی‌دانم چرا این کار را کرد اما به پیروانی تهمت زدند تا او را خراب کنند. چطور در بازی استقلال که پنالتی نگرفتند یزدی صدایش در نیامد؟ یزدی در رسانه بدون هیچ سندی پیروانی را تخریب کرد. به او گفتم آبروی یک مومن در خطر است، تهمت نزن. به من گفت چه نیروی رسانه‌ای هستی که نمی‌توانی از حق باشگاهت دفاع کنی؟ گفتم باشگاه اگر می‌خواهد با اتهام و تهمت جلو برود آن را نمی‌خواهم.

مدیر رسانه مستعفی باشگاه نفت مسجد سلیمان ادامه داد: درگیری من و یزدی سر همین موضوع بود. به خاطر یک فوتبال بی ارزش نباید به فردی مثل پیروانی تهمت بزنیم. به من حکم فعالیت در کمیته انضباطی باشگاه دادند اما دیگر در باشگاه نیستم.

تنها باشگاه لیگ برتری که حسابرسی ندارد
وی در خصوص اینکه مشکل اصلی حواشی زیاد و تمام نشدنی باشگاه نفت مسجد سلیمان چیست، گفت: تمام جنگ این باشگاه برای قدرت و مسائل مالی است. افراد غیرفوتبالی ورود می‌کنند چون تنها باشگاه لیگ برتری است که حسابرسی ندارد. چندین میلیارد وارد باشگاه شد اما سرنوشت آن‌ها معلوم نیست. بعد 4 برگه و فاکتور می‌آورند. نمی‌شود هرکسی بیاید مشکلات مالی‌اش در باشگاه نفت حل کند. افراد پشت پرده به بعضی از لیدرها پول می‌دادند تا فلان عضو هیات مدیره را تخریب کنند.

علیه مهاجری توطئه می‌کنند تا نتیجه نگیرد
حسنوند تصریح کرد: 12 نفر را توسط همان لیدرها تخریب کردید و حالا که سرکار هستید به مردم خدمت کنید. نه اینکه هرروز بر علیه رضا مهاجری توطئه کنید. از روز اول بارها علیه او توطئه کردند که نتیجه نگیرد و بتوانند برکنارش کنند تا مربی مورد نظر خودشان را بیاورند. چون مناطق نفت خیز جنوب بدون یزدی اقدام به تیم بستن کرد. یزدی اصلا در 4 هفته اول حضور نداشت و استعفا داده بود. بعد از آن به هر کانالی زد و به افراد سیاسی متوسل شد. برگشت و از بازی پرسپولیس شروع به حاشیه سازی برای تیم کرد.

میلیاردها پول بی زبان چه می‌شود؟
وی افزود: ایراد اصلی باشگاه این است که دستگاه‌های نظارتی روی مشکلات مالی آن نظارتی ندارند. چندین میلیارد پول زبان بسته مردم وارد این باشگاه می‌شود. بازیکن و مربی که حقش است اما بقیه پول چه می‌شود؟ جنگ بر سر پول است و حسابرسی ندارد. برای همین باشگاه دچار حاشیه است. اگر سازمان‌های حسابرسی بالای سر این باشگاه باشند دیگر کسی به خودش اجازه نمی‌دهد توطئه و تخریب کند و دست روی بیت المال بگذارد. دلخوشی مردم شهر همین تیم است. افراد از طریق سیاسیون وارد باشگاه می‌شوند. ورزشی‌ها را کنار می‌گذارند و افراد غیرورزشی مانند هدایت یزدی را می‌آورند.

حسنوند گفت: از زمان حضور یزدی این باشگاه یک روز خوش نداشته است. مانند درگیری‌هایی که درون زمین با مهاجری شد. به هر شکلی دنبال حذف او بودند اما هیچکس جوابگو نیست. کجای دنیا در فوتبال حرفه‌ای مدیرعامل بر علیه مدیررسانه توطئه می‌کند تا تیم رسانه‌ای محدود شود؟ این اخلاقیات را چه کسی وارد فوتبال ایران کرده؟ طرف در فلان جا می‌نشیند و برای رای دادن به فلان رئیس فدراسیون معامله می‌کند و بعد برگردند هرکاری می‌خواهند در این باشگاه انجام بدهند.

قنبرزاده چه سمتی دارد؟
مدیررسانه‌ای مستعفی نفت مسجد سلیمان تصریح کرد: نمی‌دانم منصور قنبرزاده چه سمتی دارد که مرتب در باشگاه نفت مسجد سلیمان دخالت می‌کند. از سر این تیم دست بردارید. اجازه بدهید این تیم یک نفس راحت بکشد. یک مدیرعامل فوتبالی بیاید این تیم را جمع کند. نه اینکه یک نیروی سیاسی را منصوب کنید که هرکاری دوست دارد انجام دهد. در بازی با پرسپولیس هرچه از دهانش دربیاید به افشین پیروانی که بازیکن تیم ملی بوده بگوید و تهمت بزند. بعد هم چون من همکاری نکردم و به پیروانی تهمت نزدم آدم بده شدم. من نمی‌توانم بی اخلاقی کنم. 10 سال است در لیگ برتر فعالیت دارم. در این باشگاه 99درصد افراد دنبال مسائل مالی هستند.

وی افزود: حسابرس بیاید یک نفر نمی‌ماند. پول بی صاحبی در این باشگاه می‌آید. کسی هم نمی‌آید بگوید این هزارتومان را برای چه خرج کردید؟ بعد هم به راحتی در فضای مجازی فعالیت می‌کنند. به فلان لیدرها پول می‌دهند که فلان شخص را تخریب کنید. الان هم سوسنی که معاون فرهنگی باشگاه و رئیس کانون بوده دست به افشاگری در خصوص تخریب مدیران سابق زده است. اخیرا هم رضا مهاجری را هدف قراردادند. می‌خواهند به هرشکلی حاشیه در تیم وجود داشته باشد تا بر مسند قدرت باشند.
حسنوند با بیان اینکه از پول بیت المال سو استفاده می‌شود، گفت: این کار جرم است. دستگاه‌های نظارتی در مسجد سلیمان و استان خوزستان خواب هستند.

افترا به پیروانی از لحاظ شرعی گردنمان است
وی با اشاره به رای صادر شده توسط کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، عنوان کرد: این رای بر می‌گردد به روز ورود تاج به استان خوزستان که آقایان تعلیق هدایت یزدی را یکشبه شکستند. هرچه بوده از آنجا آب خورده است. مگر می‌شود من که در جریان درگیری‌ها نبودم را 10 میلیون جریمه کنند. بر اساس چه مدارکی؟ بعد همان شخصی که به افشین پیروانی در رسانه ملی افترا زده اندازه من جریمه شود! بر اساس چه گزارشی؟ به افشین پیروانی تهمت زدند و او هم باید جریمه شود؟ من احساس دِین می‌کنم. به قرآن از لحاظ شرعی به گردنمان است.
حسنوند گفت: تا الان سکوت کرده بودم. همه مربیانی که به این شهر آمدند نمی‌دانید چه بلاهایی بر سرشان آورند. اگر به مردم نگویم خیانت کرده‌ام. به خاطر مسائل سیاسی یک فرد که خانواده‌اش می‌خواهند برای انتخابات مجلس دیده شوند نمی‌توانم به افشین پیروانی تهمت بزنم. من اهل سکوت نیستم و به مردم می‌گویم. پیروانی مظلوم واقع شد.

ماجرای کرار جاسم با 300 میلیون جمع می‌شد اما 3 میلیارد گرفت
وی افزود: مصطفی سلیمانی که دراین باشگاه بود را همین یزدی با توطئه از باشگاه بیرون کرد. خانواده یزدی عامل نابودی باشگاه نفت مسجد سلیمان است. دست بردار هم نیستند. ماجرای جاسم کرار با 300 میلیون جمع می‌شد. به یزدی گفتم این پول را بده قراردادش را فسخ کنیم. قبول نکرد، او هم شکایت کرد و باشگاه 3 میلیارد جریمه شد. آقای زدی جوابگوی این دهان کجی‌هایت باش. بابت چه به کرار 3 میلیارد دادید؟ بر علیه فراز کمالوند، محمود فکری و مهدی تارتار توطئه کردند. باید جوابگو باشند.

اخبارورزش
افشین پیروانی
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید