کدام سرمربیان گزینه جانشینی آنچلوتی هستند؟

بدون دیدگاه
 

به گزارش خبرجو24؛ ​رئال مادرید لیست بلندبالایی از گزینه‌های جایگزین برای کارلو آنچلوتی دارد.کارلو آنچلوتی یکی از گزینه‌های اصلی هدایت تیم ملی فوتبال برزیل است. پس از استعفای تیته، فدراسیون فوتبال برزیل به دنبال جایگزینی مطمئن است و آنچلوتی یکی از نام‌های مدنظر آن‌هاست.

آنچلوتی تایید کرده قصد جدایز ندارد اما در دنیای فوتبال همیشه شگفتی وجود دارد و در سانتیاگو برنابئو می‌ترسند که سرمربی سابق اورتون، پاری سن ژرمن، پارما، آث میلان و ناپولی در نهایت جدا شود.

بنابراین آن‌ها لیستی را با پنج نامزد نهایی بررسی می‌کنند تا سرمربی جدید باشگاه شوند و در اینجا نام رائول گونزالس ظاهر می‌شود. همچنین آلوارو آربلوا و ژابی آلونسو دو بازیکن سابق رئال هم در لیست قرار دارد.

توماس توخل و یولیان ناگلزمن

فلورنتینو پرز نیز می‌تواند زمام تیم را به یک مربی خارجی بسپارد و دو گزینه دارد که آن‌ها را بسیار دوست دارد. اولین نفر توماس توخل است که پس از اخراج چند ماه پیش از چلسی، بیکار است.

و طرح دوم مادرید یولیان ناگلزمن است که انتقادات زیادی در بایرن مونیخ دریافت کرده و اگر او در پایان فصل از این تیم جدا شود یا در صورت عدم بهبود شرایط اخراج شود، تعجب آور نخواهد بود که مورد توجه رئال مادرید قرار بگیرد.

انتهای پیام/

اخبارورزش
آنچلوتیپربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید