هویت شاه ماهی پرسپولیسی لو رفت / جانشین مهاجم هلندی کیست؟

بدون دیدگاه
 

به گزارش خبرجو24؛ هویت شاه ماهی پرسپولیسی لو رفت / جانشین مهاجم هلندی کیست؟

رفتن لوکادیا به عنوان بهترین گلزن پرسپولیس حسابی دست گل‌محمدی را در پوست گردو قرار داد.

به خصوص اینکه سایر مهاجمان تخصصی این تیم یا مثل آل‌کثیر و دیاباته مصدوم هستند و یا مثل عبدی و پاکدل بسیار ضعیف کار کردند. پرسپولیس که در تابستان در به در به دنبال جذب مهاجم بود، حالا دوباره باید به دنبال خرید یک مهاجم باشد تا او را جایگزین لوکادیا کند.بعد از جدایی لوکادیا از گزینه‌هایی مثل علیپور، مغانلو، زاهدی و … به عنوان جانشین‌های احتمالی ستاره هلندی نام بردند، ولی پیگیری‌های ما نشان می‌دهد هیچکدام از این نفرات اولویت اصلی یحیی گل‌محمدی نیستند. یحیی مهاجمی در حد لوکادیا می‌خواهد و از مدیران پرسپولیس خواسته تلاششان را برای جذب یک مهاجم خارجی باکیفیت در نیم فصل انجام دهند.طی چند هفته گذشته فیلم مهاجمان خارجی بسیار زیادی به دست یحیی گل‌محمدی رسیده، ولی او هنوز انتخاب نهایی‌اش را انجام نداده است. یحیی می‌خواهد با وسواس زیاد این کار را انجام دهد تا بتواند جانشین لوکادیا هم مثل خودش باکیفیت باشد. لیگ سری آ و سری بی برزیل به تازگی به پایان رسیده و مهاجمان زیادی از این لیگ برزیل در دسترس هستند.

همانطور که طی روز‌های گذشته خبر دادیم، پرسپولیس طی چند روز قبل با یک بازیکن برزیلی مذاکره کرد، ولی در همان ابتدا این مهاجم به پیشنهاد پرسپولیس پاسخ منفی داد و اعلام کرد که حاضر نیست به ایران بیاید.هرچند پرسپولیس به صورت همزمان شرایط چند مهاجم خارجی را زیر نظر دارد و حتی به صورت چراغ خاموش با این نفرات مذاکراتی را هم انجام داده، ولی یک سایت برزیلی مدعی شد پرسپولیس به یکی از بازیکنان شاغل در لیگ این کشور پیشنهادی ۲۰۰ هزار دلاری داده است.این رسانه برزیلی مدعی شد که باشگاه پرسپولیس در ایران حاضر است پول خوبی به این بازیکن بدهد و یحیی گل‌محمدی هم از سبک بازی نیکولاس که سابقه بازی در سری بی و سی برزیل را دارد، خوشش آمده است.این سایت همچنین نوشت که این مهاجم خصوصیات مدنظر گل‌محمدی را دارد و در داخل محوطه جریمه یک بازیکن زهردار محسوب می‌شود. همچنین نیکولاس قدرت بدنی بالایی هم دارد که یکی از نقاط قوت این بازیکن به حساب می‌آید.

این رسانه برزیلی همچنین در معرفی باشگاه پرسپولیس مدعی شد این باشگاه بهترین و البته ثروتمندترین باشگاه فوتبال ایران است و این باشگاه به دادن حقوق خوب و پاداش‌های بالا شهرت دارد. این بازیکن طی ۳ فصل اخیر و در ۱۳۸ بازی ۴۷ گل زده و ۵ پاس گل هم داده است.

اخبارورزش
پربازدیدپرسپولیس
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید