حرکت جنجالی این پرسپولیسی به ساپینتو

بدون دیدگاه
 

به گزارش خبرجو24؛ پرسپولیس نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ را با پیروزی پشت سر گذاشت. صدرنشین فعلی لیگ با کسب برد برابر ذوب‌آهن، جایگاه خود در جدول را تثبیت کرد. قرمزهای پایتخت روز جمعه در ورزشگاه آزادی میزبان تیم ذوب‌آهن بودند. نیمه اول این مصاف، گلی در بر‌نداشت و با تساوی به پایان رسید.

در نیمه دوم حملات پرسپولیس شدت بیشتری گرفت و گل اول سرخ‌ها روی ارسال دقیق سروش رفیعی به ثمر رسید. امید عالیشاه با یک ضربه سر دیدنی دروازه حبیب فرعباسی را باز کرد تا تیم خود را در آستانه بردی باارزش قرار دهد. در ادامه پرسپولیس موقعیت‌هایی برای زدن گل‌های بیشتر داشت اما مهاجمان این تیم فرصت سوزی کردند. پرسپولیس با کسب این برد فاصله خود با تیم دوم جدول را به ۵ امتیاز رساند.

سروش رفیعی با دریافت چهارمین کارت زرد این فصل خود برابر ذوب‌آهن، دیدار مهم با فولاد را از دست داد. یحیی گل محمدی درباره شانس بالای پرسپولیس برای قهرمانی گفت: «هنوز وسط فصل است و چیزی تمام نشده؛ ما می‌دانیم بازی‌های سختی را پیش رو داریم و مدعیان زیادی برای قهرمانی وجود دارند. حضور درویش تأثیرات مثبتی در باشگاه ایجاد کرده است. پرسپولیس بیشترین ضرر را از غیبت هواداران کرده است.»

گسترش نیوز برای بررسی عملکرد شاگردان گل محمدی مقابل ذوب‌آهن، گفت‌وگویی با بهروز سلطانی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس انجام داده که در ادامه می‌خوانید.

عمری باید از حواشی دوری کند
بهروز سلطانی درباره بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن گفت: پرسپولیس عملکرد خوبی در این بازی داشت و به یک برد مهم دست پیدا کرد. ذوب‌آهن نیز تیم قابل‌احترامی است و خط دفاعی مستحکمی دارد. پیروزی برابر چنین تیم‌هایی کار آسانی نیست. مسابقه روز جمعه درمجموع خیلی جذاب نبود و کیفیت آن‌چنان بالایی نداشت.

او در مورد درخشش محمد عمری در ترکیب پرسپولیس به عنوان یک بازیکن جوان بیان کرد: استفاده از جوانان بااستعدادی نظیر محمد عمری، تصمیم درستی از سوی کادر فنی طی هفته‌های اخیر بوده است. یحیی گل محمدی باید این رویه را ادامه دهد و از بازیکنان تیم امید استفاده کند. اهمیت دادن به تیم‌های جوانان و امید، ازنظر هزینه‌ای نیز به سود باشگاه است.

سلطانی ادامه داد: اعتماد به جوانان در اکثر مواقع جواب داده و در حال حاضر ما شاهد این موضوع هستیم. عمری در بازی‌های اخیر عالی کار کرده و خود را به کادر فنی تحمیل کرده است. البته این بازیکن را با تمجیدهای افراطی نباید خیلی بالا ببرند. این مطلب به او لطمه می‌زند و باعث اشباع شدنش می‌شود. عمری باید از حواشی دوری کرده و فقط روی فوتبال متمرکز باشد.

وی در پیوند با کیفیت لیگ بیست و دوم اظهار کرد: بازی‌های لیگ برتر خیلی تماشاگرپسند و دل‌چسب نیستند و آمار و ارقام مسابقات نیز همین را می‌گویند. برای لذت بردن از مسابقات، به حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها نیاز است. فدراسیون باید به سمت راهکارهایی جهت جذاب شدن بازی‌های لیگ برود. در این شرایط میل و رغبت مردم نسبت به مسابقات داخلی بسیار کم شده است.

اشتباهات رضایی کار دست استقلال داد
این پیشکسوت پرسپولیس در خصوص اشتباه علیرضا رضایی در بازی با سپاهان و غیبت حسینی اظهار کرد: حسینی دروازه‌بان فوق‌العاده خوب و مستعدی است. پس از جام جهانی با افتی روبه‌رو شد اما او کماکان یکی از بهترین‌های ایران در این پست است. این گلر باید به لحاظ روحی و روانی به شرایط گذشته خود بازگردد. او دروازه‌بان تیم ملی است و یک سرمایه در فوتبال ما محسوب می‌شود.

سلطانی در ادامه خاطرنشان کرد: اشتباهات رضایی در بازی با سپاهان زیاد بود و این مسئله به ضرر تیمش تمام شود. هم درصحنه گل اول اشتباه فاحشی داشت و در برخی توپ‌های ارسالی مطمئن عمل نکرد. آقای غلامپور دوست خوب من است و امیدوارم موارد مهم را به این دروازه‌بان جوان گوشزد کند. اگر حسینی درون دروازه بود، مطمئن باشید که گل اول سپاهان به ثمر نمی‌رسید و چه‌بسا استقلال بازنده میدان نمی‌شد.

شانس پرسپولیس ۹۰ درصد است
او در خصوص افزایش شانس قهرمانی پرسپولیس در لیگ عنوان کرد: چهارده بازی تا پایان فصل باقی‌مانده و هنوز چیزی قطعی نشده است. می‌توان شانس‌های اصلی قهرمانی را نام برد اما به‌طور حتمی نمی‌توان اظهارنظر کرد. به اعتقاد من شانس پرسپولیس برای قهرمانی به ۹۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

دروازه بان اسبق پرسپولیس افزود: پرسپولیس دربازی‌های خانگی اکثراً دست بالا را دارد و در مسابقات خارج از خانه هم عملکرد تیم خوب بوده است. سپاهان فعلاً رقیب اصلی است اما این تیم در برخی بازی‌های ساده لغزش‌های عجیبی دارد. استقلال هنوز شانس برای ماندن در کورس را دارد ولی فعلاً چوب اشتباهات کادر فنی و برخی بازیکنان خود را می‌خورد.

مسئولان استقلال ساپینتو را از کجا آوردند؟
سلطانی در ادامه بیان کرد: ساپینتو در این فصل تصمیمات مخربی اتخاذ کرده که به تیم خود ضربه زیادی زده است. به‌عنوان‌مثال در دربی تعویض‌های عجیب و باورنکردنی انجام داد. بازیکنان ملی‌پوش را تعویض کرد و تیم خود را در موضع پایینی قرارداد. مسئولان استقلال، ساپینتو را از کجا آوردند؟ او اشتباهات کودکانه‌ای را انجام می‌دهد و دود آن در چشم تیمش می‌رود.

او در خصوص سرپرست سابق تیم ملی بیان کرد: آقای خورشیدی شما با چه سابقه‌ای سرپرست تیم ملی شدید؟ شما کجای این فوتبال بودید؟ آن مبلغ نجومی را از کجا آوردید؟ این شخص با رانت و رابطه‌های پشت پرده، به‌یک‌باره سرپرست تیم ملی شد. آقای خورشیدی حرمت تیم ملی را حفظ کن و حرف‌های عجیب و بیهوده نزن!

اخبارورزش
پربازدیدپرسپولیس
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید